Wpis z mikrobloga

@badreligion66: ich tradycją jest goralenwolk (zazdrość do UPA o to kto zrobił lepiej niemcowi), bycie ''polskim żydem'' i Jarosław zawsze dziewica. Głupie te ludzie że nie protestują kiedy górale-janusze traktują konie jak nadkonie co uciągną ponad miarę a choj wsiadamy w 10 a czy koń będzie żył krócej niż normalnie i cierpi nie nasza broszka. Cebulactwo.
  • Odpowiedz
@przeciwko78: nie robię z górali nazistów bo Goralenwolk nie reprezentował całego regionu ale fakt strasznie nie lubię górali mimo wszystko za charakter. Ślązacy czy Kaszubi chociaż potrafili lepiej walczyć z okupantem nawet jeśli ich wcielali przymusowo.
  • Odpowiedz
@badreligion66: Meleksy nad Morskie Oko - kolejny lewak, który rozbije sobie swoje durne pomysły o praktykę.
Samochody elektryczne tak, ale nie Meleksy.
Tam trzeba porządny pojazd elektryczny, tak żeby się nie pieprzył w słońcu, wytrzymał kilka przejazdów i zapewnił ludziom jako takie bezpieczeństwo, a nie wózek golfowy.
Można to zrobić porządnie, ale nie Melksem, który rozwali się dosłownie po jednym czy dwóch dniach, bo nikt go nie projektował do takich zadań.
  • Odpowiedz
@Medb czyli mniejszość, a ideowo to też tylko część z nich. Do SS zgłosiło się raptem 300 osób.
Ten ruch to jest historia, której nie należy zapominać, ale nie generalizujmy.
  • Odpowiedz
@pycinavol3:

Bardzo fajnie.
Mam nadzieję tylko, że Pan Litewka zobowiązał się do pokrycia strat i kosztów gaszenia parku narodowego, gdy będzie tam testował kompletnie nieprzeznaczony do tego pojazd elektryczny.
Nie bez powodu istnieje coś takiego jak homologacja i ubezpieczenie, bo wątpię, że ktoś ubezpieczy taką imprezę.
  • Odpowiedz
  • 24
Meleksy nad Morskie Oko - kolejny lewak, który rozbije sobie swoje durne pomysły o praktykę.


@mango2018: jedź do Neuschweinstein (czy jak tam się pisze nazwę tego zamku) i zobacz, jak wygląda cywilizacja. Lewaki wprowadzili elektryczne powozy, a konie idą dla ozdoby bez obciążenia
  • Odpowiedz
@piotrekkk:
Bardzo fajne rozwiązanie, choć drogie.

W międzyczasie wszystkie wagony zostały przystosowane do nowego systemu hybrydowego, co jest dużą inwestycją dla firmy przewozowej, ponieważ koszty przebudowy na jeden pojazd wynoszą imponujące 100 000 euro
  • Odpowiedz