Wpis z mikrobloga

Szanowni Państwo,


informujemy, że z dniem 11 grudnia 2014 zmieniają się Regulamin obsługi produktów T-Mobile Usługi Bankowe wraz z załącznikiem Wykaz Godzin Przyjmowania Dyspozycji T-Mobile Usługi Bankowe, Taryfa Opłat i Prowizji dla Klientów Indywidualnych T-Mobile Usługi Bankowe oraz Tabela Oprocentowania T-Mobile Usługi Bankowe dla Klientów Indywidualnych.


Wprowadzone w Regulaminie zmiany obejmują w szczególności:


dodanie zapisów w zakresie możliwości zdefiniowania indywidualnego aliasu służącego do logowania do bankowości internetowej i mobilnej,


możliwość bezpłatnej rezygnacji z zamówionej wcześniej wypłaty gotówki w placówce T-Mobile Usługi Bankowe, do godz. 11:00 na jeden dzień roboczy przed planowaną wypłatą,


zmianę zapisów w zakresie oprocentowania rachunków oszczędnościowych w złotych oraz kart kredytowych – wartość marży będącej składową oprocentowania będzie wskazana w Tabeli Oprocentowania, a nie jak dotychczas – w Regulaminie. Terminy oraz tryb wprowadzania zmian wysokości oprocentowania pozostają bez zmian,


wykreślenie zapisów w zakresie możliwości zablokowania kanałów elektronicznych poprzez bankowość internetową – dyspozycja taka może być złożona w Sklepie T-Mobile, placówce T-Mobile Usługi Bankowe, za pośrednictwem Contact Center lub Wirtualnego Oddziału,


doprecyzowanie zapisów dotyczących:


-zakresu obsługi w Contact Center,


-potwierdzania operacji kodem autoryzacyjnym – ze względów bezpieczeństwa zalecana jest każdorazowa weryfikacja zarówno poprawność danych wprowadzanych w formularzu, jak i danych wskazanych w wiadomości zawierającej kod autoryzacyjny,


-kanałów, w których możliwe jest zastrzeżenie, zablokowanie i dokonanie ponownej aktywacji karty płatniczej,


-możliwości wystąpienia na rachunku zadłużenia wynikającego z zaksięgowaniu transakcji zrealizowanej kartą płatniczą, dla której uprzednio nie zostały zablokowane środki lub zostały zablokowane, ale w niepełnej kwocie,


-wcześniejszej częściowej lub całkowitej spłaty pożyczki/ kredytu,


-terminów rozpatrywania reklamacji, w tym reklamacji dotyczących transakcji kartowych,


-obowiązku informowania banku o zmianie danych osobowych i adresowych przez pożyczkobiorców oraz wskazanie sytuacji, w których możliwe będzie uznanie pisma za doręczone w przypadku niedopełnienia tego obowiązku.


Zarówno w Taryfie Opłat i Prowizji, jak i w Regulaminie uszczegółowione zostały zapisy w zakresie trybu zmiany oraz informowania Klientów o zmianie Taryfy Opłat i Prowizji i Regulaminu obsługi produktów oraz zmiany stawek oprocentowania i mnożników.


Ponadto, od 11 grudnia 2014 zmianie ulega:


mnożnik oprocentowania limitu odnawialnego w rachunku – mnożnik ten wynosić będzie 3,2,


oprocentowanie konta oszczędnościowego w złotych – oprocentowanie ustalane będzie co miesiąc w oparciu o stawkę WIBID1M z 10. dnia kalendarzowego danego miesiąca pomniejszoną o 0,4 pp. W przypadku, gdy 10. dzień danego miesiąca będzie dniem wolnym od pracy, Bank przyjmie stawkę WIBID1M z poprzedniego dnia roboczego.


Oznacza to, że na dzień 9 października 2014 oprocentowanie limitu odnawialnego w rachunku wynosiłoby 9,6%, a konta oszczędnościowego – 1,51%.


Zmienione dokumenty są dostępne na portalu http://www.t-mobilebankowe.pl/. W razie pytań lub wątpliwości, prosimy o kontakt z Infolinią T-Mobile Usługi Bankowe pod numerem 19 506 lub z Wirtualnym Oddziałem.


Z poważeniem,


Zespół T-Mobile Usługi Bankowe


Oddział T-Mobile Usługi Bankowe w Warszawie jest częścią Alior Bank S.A. Niniejsza korespondencja nie jest komunikatem marketingowym. Wiadomość została wysłana zgodnie z zapisami §60 "Regulaminu obsługi produktów T-Mobile Usługi Bankowe", przez Alior Bank S.A. z siedzibą w Warszawie, adres: 02-232 Warszawa, ul. Łopuszańska 38D, wpisany do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000305178, o kapitale zakładowym 699 613 610 zł opłaconym w całości.


Wałek jakiś robią?

#tmobileuslugibankowedostarczaneprzezaliorbank
  • 2