Wpis z mikrobloga

Nie ogarniam jak to jest, że wykształceni, inteligentni ludzie po kilku piwach stają się bezmózgimi debilami. Kolega z pracy, ukończona magisterka, laureat jakichś konkursów inżynierskich, praca na pełen etat + research na uczelni. Po wypiciu piwa rzuca butelką w #!$%@? w kierunku parkingu (za murem).

Nosz #!$%@?. Ja wiem, że zabawa, ale przecież mógł nawet kogoś zabić albo ciężko okaleczyć. Pół biedy zniszczone mienie, ale nie widział gdzie rzuca i mógł kogoś trafić. Beka w #!$%@?. Ale postanowiłem sobie, że nie będę nigdy krytykował tubylców w ich krajach. Jego podwórko, jego zabawki.

Pół godziny później inny Duńczyk zaczął się bulwesować, że studiuję za darmo w jego kraju. Tak, swołocz ze wschodu przyjeżdża, studiuje, pracuje, płaci podatki, myśli o startupie, zaiste mają problem. I powód do patrzenia na ciebie z góry.

Najszczęśliwszy naród na ziemi. 4 pozycja na świecie w ilości zgonów po alkoholu (wyprzedza ich tylko El Salvador, Guatemala i Honduras). W konsumpcji antydepresantów zaszczytne trzecie miejsce, za Australią i Islandią. Ale przynajmniej zioło tańsze niż w Polsce.

#patologiazewsi #gorzkiezale #zagranica #dania #emigracja
  • 36
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Tak, swołocz ze wschodu przyjeżdża, studiuje, pracuje


@PlonacaZyrafa: jak nie chcesz nigdy takich komentarzy słyszeć, to nie wyjeżdżaj lub nie zadawaj się z ludźmi w kraju do którego wyjechałeś lub wyjeżdżaj tam gdzie jest bardzo mało imigrantów, szczególnie z Polski. Możesz też pojechać do Azji, gdzie biała twarz to od razu + 10 do szacunku.
  • Odpowiedz
@stoprocent: Ale bezmyślność to jest moim najgorsza zbrodnia. Pomyśl, że możesz zginąć przez takiego gościa (28 lat btw). A mu będzie przykro, pewnie dostanie ze 2 lata w więzieniu z playstation. Taki klimat.
  • Odpowiedz