Wpis z mikrobloga

@Colos: W samym blenderze ca. 3 lata, grafiką zajmuję się około 8, ale miałem spore przerwy, więc powiedzmy... 6 lat. :) Uprzedzając ewentualne pytania, jestem samoukiem.

Co do wygody blendera. Masz rację, ale tylko wtedy, kiedy przyłożysz się do poznania klawiatury. 4 razy podchodziłem i w końcu się udało. :)
@loczyn: Pokaż gdzie dokładnie. :) Rzeźbiłem na bazie szkiców anatomicznych stąd. Wierzę, że wiele mogłem pominąć, ale nie nazwałbym jednak tego kwiczeniem. :) (leżeć sobie może :D)

ps: co do nauki, zgadzam się. Jeszcze dużo przede mną.

pps: jak Ci się chce, to wypalcuj mi to na priv. :)
@themindcrusherHS: To Anatomy4sculptors bieda

Na szybko co bym poprawił http://i.imgur.com/H93bPKM.png

Popatrz sobie na pracę Berniniego czy Michała Anioła.

Wierzę, że soft ogarniasz, ale sam fach artystyczny musisz podkręcić.

Albo dużo samemu postudiować historii sztuki (malarstwo i rzeźba), rysunek, fotografia, albo przejść się na studia.

Przy okazji - nie bierz tego co mówię do siebie, daje te uwagi bo chcę Ci pomóc.
@loczyn: Popracuję nad szyją, faktycznie, źle poprowadziłem mięśnie. Nad mostkiem również posiedzę, choć próbowałem 3 razy i wyszło mocno żydowsko... To jest (jak zauważyłeś) wietnamczyk jednak. :) Zastanawiam się, czemu nie wytknąłeś mi kardynalnego błędu przy uchu, a wyłącznie jego pozycję (która imho jest ok). Ucho jednak też poprawię do nastepnego wpisu. ;)

Masz jeszcze jakieś nazwiska rzeźbiarzy, którymi warto się inspirować? (jestem w tym zupełnie zielony).

Dziękuję za konstruktywną krytykę,
pracuj dalej i ucz się anatomii


@Veezen: Tak też robię. :)