Aktywne Wpisy

Ewa_Jas +17
#medycznamarihuana
www.terpeneatlas.org
Cześć! Jestem Lekarzem, od ponad 5 lat prowadzę Pacjentów w terapii konopnej. I mimo że robię to na co dzień, obecna liczba odmian na rynku bywa przytłaczająca - dlatego stworzyłam narzędzie, które pomaga mi samej dobierać susz pod Pacjenta podczas konsultacji, chcę się nim podzielić.
To
www.terpeneatlas.org
Cześć! Jestem Lekarzem, od ponad 5 lat prowadzę Pacjentów w terapii konopnej. I mimo że robię to na co dzień, obecna liczba odmian na rynku bywa przytłaczająca - dlatego stworzyłam narzędzie, które pomaga mi samej dobierać susz pod Pacjenta podczas konsultacji, chcę się nim podzielić.
To
zaspanyziom +514

Z e-pętami, Bo dużo mądralińskich xd
Że w można xd ( mogą ale Tajowie xd )
Ostatnio „złapały” mnie Bagiety na paleniu elektryka xd
Akcja była na plaży w Kamali, pogoda z d--y, plaża pusta, więc sobie zapaliłem elektryka i nagle
Podbija do mnie ziomek xd
I że to jest nielegalne, skąd to mam, i nagle oznajmia mi że on jest Police Officer i że pójdę z nim na Police station i tam reszta - na początku myślałem że to jakaś beka, czy coś,ale gościu wyciągnął kajdanki, odznakę jakąś aplikację odpalił policyjną na telefonie xd
Poszliśmy na posterunek tam 5-6 typa, nagle każe mi dać paszport, torebkę, telefony, skanuje mi paszport robią zdjęcia, mnie z elektrykiem i paszportem, później jakąś kartkę każą mi trzymać z elektrykiem,odpala komputer i pokazuje mi foty innych zatrzymanych, takie same foty jak ja, elektryk paszport twarz xd mówi że sprawa idzie do sądu, sąd zadecyduje o karze, ale jest weekend i to będzie w poniedziałek… ja mówię że przyznaje się opłacę mandat, moja wina.