Wpis z mikrobloga

Miałem pierwszą w życiu stłuczkę, samochód Ford Mondeo mk4 z 2010, czyli dość leciwy, wina sprawcy w 100% Ubezpieczyciel zaproponował mi szkodę całkowitą z OC sprawcy, nieco ponad 12k. Mechanik, który mi to ogarniał mówi, że nie opłaca się tego naprawiać za tę cenę i będę musiał dopłacić xD Auto normalnie jeździ, jedyne uszkodzenie to zderzak, klapa bagażnika wgnieciona i lampa lekko pęknięta.

Najlepiej więc chyba wziąć odszkodowania, samochód i naprawić go we własnym zakresie.

Z tego co oglądałem i z tego co wysłał ubezpieczyciel w kosztorysie no to do wymiany jest zderzak tylni, klapa, lampa tylna lewa. Nie znam się dobrze na tym, ale jak na moje to dałoby się to ogarnąć dużo taniej, nie zależy mi na nowych częściach czy jakimś perfekcyjnym wyglądzie byle jeździć i żeby klapa bagażnika się otwierała.

Myślicie, że warto dzwonić po blacharzach i pytać, czy ogarną to np. za 4/5k? Części oczywiście mogą być używane z OLX, dla mnie to nie jest problem.

#motoryzacja #samochody #blacharstwo #majsterkowanie (?)
DywanTv - Miałem pierwszą w życiu stłuczkę, samochód Ford Mondeo mk4 z 2010, czyli do...

źródło: mondeo1

Pobierz
  • 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Myślicie, że warto dzwonić po blacharzach i pytać, czy ogarną to np. za 4/5k?

@DywanTv: Myślę, że warto dzwonić i nawet podjechać. Tylko nie rzucaj kwotami po prostu zapytaj i zobacz ile ci powie, najlepiej w kilku miejscach.
  • Odpowiedz
  • 23
@DywanTv: tak jak napisał @Cztero0404 tyle powiedz żeby Janusz nie zwąchał że jest 12 tys na stole ( ͡° ͜ʖ ͡°)

jako tako zrobi ci to ktoś od spawania plastiki, klapę od bagażnika kup nowa pewnie max 500 zł za jakaś igłę w kolorze

rmto powinno być 2000 z kupnem klapy
  • Odpowiedz
klapę od bagażnika kup nowa pewnie max 500 zł