Aktywne Wpisy

Ewa_Jas +29
#medycznamarihuana
www.terpeneatlas.org
Cześć! Jestem Lekarzem, od ponad 5 lat prowadzę Pacjentów w terapii konopnej. I mimo że robię to na co dzień, obecna liczba odmian na rynku bywa przytłaczająca - dlatego stworzyłam narzędzie, które pomaga mi samej dobierać susz pod Pacjenta podczas konsultacji, chcę się nim podzielić.
To
www.terpeneatlas.org
Cześć! Jestem Lekarzem, od ponad 5 lat prowadzę Pacjentów w terapii konopnej. I mimo że robię to na co dzień, obecna liczba odmian na rynku bywa przytłaczająca - dlatego stworzyłam narzędzie, które pomaga mi samej dobierać susz pod Pacjenta podczas konsultacji, chcę się nim podzielić.
To

Lolenson1888 +122
Zdaje sobie sprawę, że śmianie się z czyjegoś nazwiska to poziom między zerówką a pierwszą klasą podstawówki, ale no... w Koninie przyjmuje proktolog o nazwisku Gmerek XD
#heheszki #pasjonaciubogiegozartu #konowalposting #konin
#heheszki #pasjonaciubogiegozartu #konowalposting #konin
źródło: lekarz
Pobierz

Serio nie widzicie co się dzieje? Że może jeszcze kilka procent w górę polecą Microny? SpaceX pokazał kierunek.
Jesteśmy na skraju globalnego kryzysu paliwowego i chyba juz w punkcie bez odwrotu. Lepiej zarobić mniej, niż stracić.
#gielda #inwestycje
@Anal_Vibes: pokaż shorty
Nie shortuję wbrew trendowi, mógłbym to ewentualnie rozważyć dopiero jak się zacznie na grubo. Ale wtedy raczej będę przede wszystkim starać się chronić kapiał 乁(♥ ʖ̯♥)ㄏ
@Anal_Vibes: a potem
@Anal_Vibes: Obyś trollował, bo to będzie r--ź niewiniątek analowym portfolio jeżeli się zacznie xD
@Anal_Vibes: problem polega na tym że nie powiesz mi kiedy to się stanie. Czy jutro, czy za tydzień, czy za rok.
Wszyscy wiemy że przyjdzie krach i kryzys, ale kiedy? Ileczadu jeszcze będzie rosło przed krachem?
Wszystkie prognozy bez konkretnej daty so guzik warte
@dragon_fruit: zazwyczaj przychodzi wczesniej niz sie wszystkim wydawalo :)