Aktywne Wpisy

Obiboq +22
Przez 15 lat pracy przed komputerem, praktycznie zerową aktywność fizyczną, oglądanie seriali po robocie i jedzenie syfu nabawiłem się sporej nadwagi.
Różowa czasem śmieszkowała z mojego brzucha i sugerowała, żebym trochę schudł. Od czasu do czasu chodziłem na siłownię, ale bez większego planu i oczywiście bez żadnych rezultatów. Przez ostatni rok ćwiczyłem już w miarę regularnie, ale nadal nie trzymałem diety, więc efekty były praktycznie zerowe.
W końcu zgłosiłem się do profesjonalnego trenera, który
Różowa czasem śmieszkowała z mojego brzucha i sugerowała, żebym trochę schudł. Od czasu do czasu chodziłem na siłownię, ale bez większego planu i oczywiście bez żadnych rezultatów. Przez ostatni rok ćwiczyłem już w miarę regularnie, ale nadal nie trzymałem diety, więc efekty były praktycznie zerowe.
W końcu zgłosiłem się do profesjonalnego trenera, który
Studiuję, teraz idę na 2 rok infy na AGH i psychicznie wysiadam.
Piszę to po kolejnej nieprzespanej nocy, lecąc na trzecim energetyku, bo zamiast mieć wakacje, zakuwam jak porąbany do dwóch poprawek we wrześniu. Mam jeszcze 35 dni ale jadę z rodzicami na wakacje i wiem, że nie będzie tam warunków do nauki. Odsiew w tej sesji jest tak potężny, że połowa mojego roku już poleciała (głównie analiza i c++), a najgorsze jest
Piszę to po kolejnej nieprzespanej nocy, lecąc na trzecim energetyku, bo zamiast mieć wakacje, zakuwam jak porąbany do dwóch poprawek we wrześniu. Mam jeszcze 35 dni ale jadę z rodzicami na wakacje i wiem, że nie będzie tam warunków do nauki. Odsiew w tej sesji jest tak potężny, że połowa mojego roku już poleciała (głównie analiza i c++), a najgorsze jest
źródło: dramat_studenta_
Pobierz

O co chodzi z tymi zdjęciami z 2 rurami od klimatyzatora wywalonymi za okno. Jak go kupiłem to mam jedną rurę outlet która wylatuje ciepłe powietrze na zewnątrz a co z drugą ? Po co ja się doczepia może też bym tak zrobił sobie
Dwie rury temu zapobiegają.