Wpis z mikrobloga

Mirki, chciałbym zacząć przygodę ze wspinaczką - jestem totalnym amatorem, wspinałem się 3-4 razy w życiu, ostatnio kilka tygodni temu i od tamtej pory mam w głowie myśl, żeby spróbować tego na poważnie.
Widzę, że we Wrocławiu jest dość spora oferta ścianek/szkółek wspinaczkowych - gdzie polecalibyście zacząć? Flow? Zerwa? Fpinka? Mam Multisporta więc jeśli byłby akceptowalny tym lepiej, ale nie jest to must have.
Warto skorzystać na początek z indywidualnych zajęć z instruktorem?
Czy są może grupy wspinaczkowe dla początkujących gdzie każdy dopiero zaczyna i uczy się wspinaczki (docelowo chciałbym się posocjalizować i preferowałbym taką formę).
Dzięki z góry za każdą poradę
#wroclaw #wspinaczka #sciankawspinaczkowa
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Malchos: jest to mega fajny, ogólnorozwojowy sport, ale jeśli nie będziesz miał stałego partnera do asekuracji to pozostaje Ci jedynie boulder. Ja niestety się od tego odbiłem. Zrobiłem kurs dla początkujących, trochę pochodziłem na automatach, ale chciałoby się więcej.
  • Odpowiedz
@Malchos: Bardzo polecam ! Możliwości we Wro masz mnóstwo ;)
jeśli umiesz asekurować i lubisz wysokość to na pewno spodoba CI się Zerwa i Wibrem, obie bardzo przyjemne, więc tylko kwestia w której części miasta mieszkasz ;) nie będziesz żałował ;)
jesli natomiast nie masz partnera do asekuracji lub lubisz być niezależny czasowo to bulderownie będą nawet lepszą opcją - a jest ich sporo i mają bardzo dobry poziom: 2x
  • Odpowiedz
  • 0
@tomek7322 dzięki za odpowiedź

@koszatnik również serdeczne dzięki za tak rozbudowany komentarz.
Z tego co czytam to chyba właśnie na start dla mnie idealne będą baldy - wydaje się, że próg wejścia jest mniejszy i łatwiej o socjalizację. Poczytam o wszystkich miejscówkach o których wspomniałaś i ew. podpytam ich na socialach o szczegóły.