Wpis z mikrobloga

Mirki i Mirabelki, jako że jestem zielony w temacie, a niedawno kupiłem sobie #szosa, prosiłbym o polecajki, które Waszym zdaniem najlepiej kupić, potrzebuje:

- bibsy
- koszulki
- kask
- okulary
- pedały - na początek nie chcę iść od razu w spd (do moderacji: chodzi o manipulatory nożne!)

Najlepiej jakby jakość szła w parze z dobrą ceną ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Najchętniej przyjmę gotowe linki, ale w ostateczności przyjmę również rekomendację co do marek/firm danych przedmiotów.

#rower #gravel
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@reseted: Kupuj od razu SPD - tutaj nie ma się nad czym zastanawiać. Osobiście należę do nielicznego grona ludzi jeżdżacych na szosie na pedałach mtb, ale nie narzekam i mi się sprawdzają, a przy okazji łatwiej się chodzi. Dlaczego miałbyś "na początek" jeździć na platformach?
Spodenki rion z elastic interface (aliexpress)
Koszulki ykywbike (aliexpress)
Kask i okulary kup takie, które Ci się będą podobały (kasku na aliexpress bym nie kupował
  • Odpowiedz
  • 0
@pp93: Dziękuję Ci bardzo! Co do SPD, boje się, że się wywalę i sobie swój głupi ryj rozwalę XD, dlatego przejściowo na sam start planuję platformy, żeby w ogóle oswoić się z samą szosą, bo to moja pierwsza, a jak już się rozjeżdżę to wtedy zakładam, że wlecą SPD
  • Odpowiedz
@reseted: pd-m540 + sm-pd22 po taniości z Ali. Plastikowe platformy się znudzą to wyrzucisz bez żalu a zostaniesz z porządnym pedałami na lata.

Ciuchy to Ali albo jak chcesz zostawić kasę w PL i mieć dobry gatunkowo ciuch to polecam Quest (a szczególnie ich końcówki serii)
  • Odpowiedz
  • 0
pd-m540 + sm-pd22

@AlteredState: Dobry patent - dziękuję! Natomiast odnośnie ciuchów ogólnie, to najbardziej się obawiam o bibsy i dobór właściwej pieluchy, bo siodełko nie ma żadnej wyściółki, a że nigdy nie jeździłem z wkładką, to też nie wiem jaką wybrać czy na co w ogóle zwrócić uwagę w tej kwestii
  • Odpowiedz