Aktywne Wpisy
jmyung +480
Mirki trzymajcie kciuki aby wszystko się dobrze skończyło. Jadę na porodówkę, rano mają ciąć moją żonę. Cesarka na 9 dni przed planowanym porodem. Na kontrolnych badaniach wyszło że wód płodowych mało więc do szpitala, na kolejnych że wody w normie ale dziecko zbyt małe. Przyśpieszyli termin. Jeszcze raz trzymajcie kciuki.
#porod #rodzicielstwo #szpital no i chyba przyszłe #ojcostwo
#porod #rodzicielstwo #szpital no i chyba przyszłe #ojcostwo
banan_termoaktywny +195

Wczoraj spędziłem kilka godzin w warsztacie i efekt jest lepszy niż się spodziewałem, ale o tym niżej.
Co to za gitara i po co to robię?
Wczoraj poświęciłem kilka godzin na zdjęcie powłoki poliuretanowej oraz lakieru tak by dostać się do surowego drewna. Od razu zaznaczam, że jestem amatorem i wszystko robię sam tyle tylko, że mam dostęp do... powiedzmy "warsztatu", narzędzi oraz porady osoby która coś nie coś zajmuje się renowacją starych rzeczy. Zacząłem od potraktowania powłoki chemią widoczną na zdjęciu, jako tako to schodziło, ale bez jakiegoś super efektu. W ruch poszła szlifierka mimośrodowa. Zdziwiłem się ponieważ pod grubą powłoką czarnego poliuretanu był twardy, bezbarwny lakier a pod nim jeszcze coś xd. Udało się wszystko zedrzeć, wyszlifować, brzegi postanowiłem jednak zaokrąglić ponieważ oryginalnie była tam wklejona jakaś plastikowa ramka która zaczęła się strzępić więc trzeba było się jej pozbyć. Spodziewałem się sosny czy innego miękkiego drewna... co to jest nie mam pojęcia, ale ku mojemu zdziwieniu drewno jest dosyć twarde, włókna nie wyłażą, dobrze się szlifuje. Wygląda to na tyle obiecująco, że zamiast kryjącego lakieru zacząłem myśleć o czymś półtransparentnym, żeby wzór drewna mógł być dodatkowych smaczkiem.