Wpis z mikrobloga

Chciałbym zmienić zawód na elektryka, nie znam się na tym, czy ta szkoła będzie dobra by zdać egzamin na ele02? ktoś chodził do tego typu szkoły? zależałoby mi szczególnie na zajęciach praktycznych żebym serio się czegoś nauczył, a nie tylko sobie papierek kupił. pytanie też czy dałbym radę to ogarnąć czasowo pracując na etacie, mam taki plus że mam na rano lub popołudnia, oraz zamiast w tygodniu mogę robić nominał w weekend

Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego Nr 1 w Gdańsku
https://ckzu1.edu.gdansk.pl/pl/page/oferta-edukacyjna-3/kwalifikacyjne-kursy-zawodowe/technik-elektryk

#elektryk #kkz #elektryka #gdansk #trojmiasto
  • 26
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

egzamin na ele02

@ChickenNorris: A co to jest? Tylko 21 lat pracuje w zawodzie ale nie mam zielonego pojecia co to :DDD

I co to kurla za sciema? Na tylul technika to jest szkola techniczna (technikum) ktora trwa 5 lat. I na koniec robi sie prace ktora sie potem broni. I zdobywa sie tytul technika (bo skonczylo sie technikum i obronilo prace)

Nie twierdze ze tak jest, ale na moje
  • Odpowiedz
Chciałbym zmienić zawód na elektryka, nie znam się na tym

@ChickenNorris: więcej nam takich fachowców potrzeba? ... A ja chciałbym zmienić zawód na w lekarza, chodź zupełnie też się na tym nie znam.
  • Odpowiedz
@hrumque: troche nie rozumiem, kiedyś zacząłeś pracować, od razu po szkole, jako elektryk, i będziesz do końca życia to robić? ja mam 25 lat i zawód zmieniłem już 3 razy, szukam czegoś gdzie się spełnię i tyle, wszystkiego da się nauczyć
  • Odpowiedz
no dobrze ale jeśli kilka lat temu ukończyłem liceum ogólnokształcące zamiast technikum to w takim wypadku niby te kkz działają czyli kwalifikacyjne kursy zawodowe

@ChickenNorris: Miras ja konczylem technikum elektryczne 25 lat temu. Od tego czasu sie pozmienialo ale ja tego nie sledze bo nie musze.