Wpis z mikrobloga

Cześć,

mam dylemat, czy zmieniać pracę i chciałbym poznać Wasze opinie.

Obecnie pracuję jako młodszy specjalista ds. zakupów w branży medycznej. Firma się rozwija, mam stabilną pozycję i dużą elastyczność (mogę np. wyjść w ciągu dnia bez problemu). Z drugiej strony:

zarządzanie i procesy są słabe

zdarzają się zadania totalnie poza zakresem (np. prywatne sprawy przełożonych typu wywożenie mebli)

momentami czuję chaos i brak profesjonalizmu

Zarabiam 6500 brutto.

Dostałem ofertę na podobne stanowisko:

7000 brutto

po 3 miesiącach premia uznaniowa ~500 zł (podobno pewna)

potencjalnie bardziej „czysta” rola i lepszy rozwój

Z drugiej strony boję się:

utraty tej elastyczności

ryzyka nowego miejsca (okres próbny itd.)

że premia jednak nie będzie taka pewna

Czy Waszym zdaniem warto zmieniać pracę przy takiej różnicy finansowej?
Na co najbardziej zwrócilibyście uwagę przed podjęciem decyzji?

Dzięki za każdą opinię!
#pracbaza
  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@gendzi: zostałabym w pierwszej pracy, 500 zł brutto będzie kosztowało cię wdrażanie się do nowego miejsca pracy, tworzenie nowych relacji, a jeszcze nie wiadomo, jakie tam są minusy, może okazać się, że nie było warto, zwłaszcza, że tu możesz wyjść w ciągu dnia i jest dość elastycznie, weź urlop i odpocznij, chaos i brak profesjonalizmu jest dosłownie WSZĘDZIE
  • Odpowiedz
@gendzi: sytuacja na rynku pracy jest ciężka, musisz sam sie rozeznać czy jeśli zrezygnujesz z obecnej pracy to w nowej cie przyjmą? A jeśli nie to czy będziesz miał alternatywy?
  • Odpowiedz
@gendzi: a te prywatne sprawy... wiesz co, to też jest w większości małych firm, musiałbyś zmienić na średnią lub duża firmę, aby tego nie było, a z kolei w dużych firmach są inne minusy, bo tam sztywno regulamin, mobbing też często, więcej ludzi, a co za tym idzie więcej p--------h charakterów itd.
  • Odpowiedz