Wpis z mikrobloga

Wiecie, że w socjologii, im niżej sie jest na drabinie społecznej, tym wieksza szansa, że sie popiera samosądy?
Cały kraj czuje dysonans, bo patusy stają przeciwko patusom
#bystrzycaklodzka
  • 49
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Supernowa: no tak... ( ͡° ͜ʖ ͡°) to też ciekawe

Badania pokazują, że poparcie dla samosądów rośnie, gdy instytucje państwowe są postrzegane jako nieefektywne, co jest częste w środowiskach o niskim kapitale społecznym.
  • Odpowiedz
Wiecie, że w socjologii,

@Supernowa: No tak, mogliśmy się domyslić, że takie gumitulisiowe brednie może sadzić tylko oświecona studentka prestiżowego kierunku socjologia XDDDDD
  • Odpowiedz
  • 1
@CopyM: wedlug ciebie, kazdy kto uzyje slowa socjologia, studiuje socjologie? xdd i nie jestem już studentką
( ͡ ͜ʖ ͡) skoro juz nazywasz to bredniami, moze jakis kontrargument? czy kasycznie wyzwiska, bo na tyle Ci intelektu starcza? Jak ty sie pochwalisz, co studiowales, to ja też ci powiem
  • Odpowiedz
@Supernowa: A gdzie tu widzisz wyzwiska, intelektualistko? Nazywam to bredniami bo widziałem takich cytujących statystki socjologiczne bezrobotnych i każdy był tak samo mądry jak frytki sprzedawał w maku. Niższe wykształcenie nie znaczy, że ktoś nie ma racji. Brak popierania kary śmierci wśród wyżej sytuawanych i wykształcowych to prędzej brak narażenia na konsekwencje braku, typowa "kawiorowa lewica" jak za rewolucji francuskiej. Tak samo będziesz mieć badania, że wyżej sytuowani częściej są
  • Odpowiedz
  • 0
@CopyM:

A gdzie tu widzisz wyzwiska, intelektualistko?

-mówię ogolnie o twoich wypowiedziach, chociaz to o bredniach to juz podchodzi pod to, pomijając te ironiczne obelgi.

Niższe wykształcenie nie znaczy, że ktoś nie
  • Odpowiedz
@Supernowa: no popatrz. Ja nie jestem zwolennikiem samosądu. Jestem zwolennikiem możliwości samoobrony i działającego systemu karnego.