Wpis z mikrobloga

Po kilku latach wracam do mobilek i potrzebuję porady. Jest zalążek aplikacji napisany w Jetpack Compose i potem przepisany na Flutter. Czy dalej rozwijać aplikację w Flutter lub innej mobilnej technologii, czy taniej będzie dostosować wersję webową, dodać PWA i opakować w APK? A może wspólny kod to więcej problemów? Nie mam doświadczenia w tej branży, to może doradzicie, by nie wtopić.

Stan:
1. Zalążek aplikacji w Android Jetpack Compose
2. Zalążek aplikacji w Flutter (przepisanie, bo potrzebna była też wersja na iOS)

Funkcjonalności docelowo mają być te same, co w aplikacji webowej, ale dodatkowo niektóre informacje chcemy trzymać w pamięci telefonu i je synchronizować z serwerem. Chyba to samo da się osiągnąć w PWA. Jakie są za, jakie są przeciw?

Jaka jest obecnie tendencja? Wspólny kod dla aplikacji mobilnych i webowych? Czy raczej oddzielny kod i dlaczego?

#programowanie #androiddev #iosdev #aplikacjemobilne #mobiledev #programista15k
SendMeAnAngel - Po kilku latach wracam do mobilek i potrzebuję porady. Jest zalążek a...

źródło: craiyon_000623_Pepe_The_Frog_w_kszta_cie_Androida

Pobierz

Jak rozwijać aplikację mobilną w 2026?

• Progressive Web App / opakowanie w APK 12.8% (6)
  • Android Jetpack Compose (Multiplatform?) 27.7% (13)
  • React Native (ale apka webowa jest w Angular) 14.9% (7)
  • Flutter (obecnie używany w tej aplikacji) 25.5% (12)
  • Natywny kod osobno dla Android i iOS 10.6% (5)
  • Inaczej (komentarz) 8.5% (4)

Oddanych głosów: 47

• 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

kotlin multiplatform, flutter nie bo Google może go w każdej chwili ubić

@Ksiega_dusz: Wtedy to było Compose Multiplatform i sypało błędami, kiedy chciałem skompilować.

Pytanie, co ma lepsze wsparcie, zwłaszcza AI ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz