Aktywne Wpisy

Pawel993 +68
źródło: HIWMVz4XoAA_ktf
Pobierz
#gielda
Krótkie pytanko... ile zarabiacie na giełdzie? Bo od jakiegoś czasu non stop widzę jakieś śmieciuchy, etfy, uśrednianie i inne giełdowe wpisy. Wydaje mi się, że wszyscy dookoła to jacyś znawcy giełdy/kryptowalut tylko ja jak taki debil jestem kompletnie zielony.
Ile zarabiacie znaczy oczywiście jakiś rząd wielkości typu 1000, 10 000, 100 000 zł w ciągu ostatniego roku a nie dokładną kwotę co do grosza ;)
Krótkie pytanko... ile zarabiacie na giełdzie? Bo od jakiegoś czasu non stop widzę jakieś śmieciuchy, etfy, uśrednianie i inne giełdowe wpisy. Wydaje mi się, że wszyscy dookoła to jacyś znawcy giełdy/kryptowalut tylko ja jak taki debil jestem kompletnie zielony.
Ile zarabiacie znaczy oczywiście jakiś rząd wielkości typu 1000, 10 000, 100 000 zł w ciągu ostatniego roku a nie dokładną kwotę co do grosza ;)

W tej swojej udawanej czystości i dziewictwie zapomniałeś o czymś takim jak klub ze striptizem xDD
@ATAT-2: wykopek odkrywa klub ze striptizem XDDD
wyjdź czasem z piwnicy i usuń konto.
@Diamond-kun: tak jednorazowy, że ma swoją stronę internetową oraz reklamy na insta xD
@jegertilbake: to z tego, że jednorazowe eventy raczej się nie reklamują po tym jak się już wydarzyły. Więc to nie jest jednorazowy event tylko cykliczne spotkania.
@jegertilbake:i co to ma do mnie? gdzie ja pisałem, że te malowanie z winem czy stripcluby to coś złego albo dobrego?
Jeśli byłaby mowa o 'strip klubach' to damski odpowiednik jest w postaci chipendealsów czy jak to tam się nazywa.
Tu mamy 'event', 'prezent dla koleżanek', pomysł na wieczór w postaci ciekawej zabawy i kulturalnego popijania winka. Oczywiście tak przedstawione w oczach kobiet.
Wyobrażacie więc sobie podobną reklamę na facebooku pt. 'Zaskocz kolegę prezentem -
Czyli w twojej głowie narodziła się idea, że pójście do klubu ze striptizem tylko po to aby się nachlać i popatrzeć na hehhe gołe baby słuchając głośnej muzyki jest