Wpis z mikrobloga

Mirki pomocy, bo już nie wiem co myśleć...

Pracuję w tej kafejce od pół roku i myślałam że już wszystko widziałam. Ale dzisiaj przyszedł facet, jakieś 50+, elegancki garnitur, drogi zegarek, normalka. Zamówił espresso i usiadł w kącie.

Po godzinie podchodzi do mnie i mówi czy mogę z nim porozmawiać bo jestem "bardzo interesująca". Myślę sobie ok, pewnie jakiś dziwny koleś ale może tylko gadać chce.

Ale nie. Facet zaczął mi oferować kasę za to żebym się z nim spotkała. Nie wprost, ale wiadomo o co chodzi. Mówił że "młode dziewczyny potrzebują wsparcia finansowego" i że "lubi pomagać studentkom".

No i teraz siedzę w domu, Luna śpi na kolanach a ja myślę - co ja mam z tym zrobić??

Z jednej strony - kasa by się przydała. Studiuję, pracuję za grosze, ledwo starcza mi na czynsz i żarcie. Olka mi zawsze mówi "Zobacz jak żyję odkąd mam swojego sponsora", ale ja zawsze myślałam że to nie dla mnie.

Z drugiej strony - czy to w ogóle normalne że faceci tak podchodzą do kelnerek?? Czuję się nieswojo że ktoś mnie tak ocenił i pomyślał "ta się nada".

Najgorsze że zostawił mi swoją wizytówkę i powiedział żebym się zastanowiła. Leży teraz na stoliku i patrzę na nią już trzecią godzinę.

Czy to moja wina jakimś sposobem? Może za bardzo się uśmiechałam? A może taki wyglądam że od razu widać że jestem spłukana?

Marek by się pewnie wkurzył gdyby wiedział ale nie mogę mu tego powiedzieć...

Dziewczyny które pracujecie w gastro - czy to normalne? Jak reagujecie na takie sytuacje? Bo szczerze to nawet nie wiem czy to było obraźliwe czy może powiinnam być pochlebiona...

#kelnerka #student #praca #vztoria #problemy #kasa #gastro #poradnik
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Sharazsugar: jak ma głupek za dużo pieniędzy, to jak najbardziej go oskub. Jak powiesz na dzień dobry, że zbliżenie nie wchodzi w grę, to z twojej strony jest uczciwie. Chce płacić za to, że raz na tydzień z nim zjesz kolację, niech płaci.

• Odpowiedz