Aktywne Wpisy

mirko_anonim +10
✨️ Czy 14 000 zł brutto to wystarczająca pensja w Krakowie? Ⓘ
Czy pensja w wysokości 14 000 zł brutto pozwoli na spokojne życie w #krakow ? (brak dzieci), tj. wynajem mieszkania, opłaty, ogólnie koszty życia.
Pracuję jako admin (Oracle/PostgreSQL) w #it przy obsłudze dużej spółki, mam 7 lat expa, obecnie w mieście <80tys zarabiam 7900 zł brutto i zdaję sobie sprawę z tego że moja stawka jest mocno zaniżona.
Czy pensja w wysokości 14 000 zł brutto pozwoli na spokojne życie w #krakow ? (brak dzieci), tj. wynajem mieszkania, opłaty, ogólnie koszty życia.
Pracuję jako admin (Oracle/PostgreSQL) w #it przy obsłudze dużej spółki, mam 7 lat expa, obecnie w mieście <80tys zarabiam 7900 zł brutto i zdaję sobie sprawę z tego że moja stawka jest mocno zaniżona.

K-S- +185

#odszkodowanie #szkoda #bmw #stluczka #ubezpieczenia
źródło: 1000012656
Pobierz@MisterMinister: r-------y zderzak, lampa i nadkole a ty mowisz 700zł? myśl trochę xD
ja stawiam lampe za 4k (bixenon skrętny zamiennik w innym aucie policzyli mi 2,2k to dałem x2 w bmw liczac na oryginal xD) i malowanie po tysiaku. jak coś pod zderzakiem jebło, to bym może teraz powiedział 8k ( ͡° ͜ʖ ͡°)
źródło: 1000012710
Pobierzodwołaj się i będziesz miał te 6k. ( ͡° ͜ʖ ͡°) tylko daj jakieś argumenty na podniesienie kwoty.
mi z początkowej wyceny na 12k wyszło finalnie chyba 21k (na zamiennikach). oba reflektory były do wymiany czego pierwsze oględziny nie zauważyły, sporo plastików pod zderzakiem poszło.
a z refletkora też jak wyciągniesz przetwornicę to coś tam odzyskasz sobie
Ja przyżydziłem i ac wziąłem tylko kosztorys na zamiennikach (ale to było pierwsze AC w życiu <auta mam od 15 lat> i od razu pierwsza w życiu stłuczka z mojej winy, więc i tak fart xD). Po tej sytuacji wiem, że tylko na częściach oryginalnych i ASO ma sens.
u mnie to przynajmniej rozpisali czynności (w stylu zdjęcie zderzaka 20zł xD).