Wpis z mikrobloga

✨️ Jak znaleźć pracę jako grafik w dużym mieście?
Mirki i Mirabelki, mam problem z #bezrobocie. Jestem grafikiem przed 30-tką, mieszkam w dużym mieście, wysyłam setki CV i nawet nie mam zaproszeń na rozmowy. Ja oczywiście wiem, że konkurencja jest duża, ale też bez przesady, bo mam ok. 2-letnie doświadczenie pracy w dużym biznesowym środowisku, do tego wykształcenie kierunkowe. CV dopracowałem ze specjalistami od rekrutacji i jest naprawdę wymuskane (portfolio oczywiście też, choć to rzecz gustu). Dodam, że ja nie wysyłam gdzie popadnie ogłoszeń, tylko do tych, gdzie realnie spełniam wymagania. Poza tradycyjnym graphic designem w CV mam wpisane też umiejętności motion, UX/UI itp. (na te stanowiska nie aplikuje, ale dowód na to, że jestem ambitny i się rozwijam). Totalnie nie wiem co robić, bo mam naprawdę niskie wymagania finansowe i mogę nawet pracować w jakimś #januszex, byle mieć na te rachunki...

Wiem, że desperacja, ale nigdzie indziej nie mam doświadczenia. Nawet w pracy w sklepach mnie odrzucają, bo przecież tam zawsze znajdzie się ktoś z doświadczeniem sklepowym i będzie lepszy niż ja. A z innych "prostych" prac jestem skreślany, bo mam background biurowy i wszyscy zakładają, że zaraz ucieknę.

Rzekomo tak trudno znaleźć wartościowych pracowników, a wiem jak ja pracuję i trudno znaleźć tak zaangażowaną osobę. Nie mam pojęcia co jest moim problemem teraz. Czy naprawdę dziś żeby mieć pracę trzeba mieć znajomości?

Chętnie przyjmę porady, albo nawet kontakty do osób, które prace oferują... Jeśli nie w branży, to jakąkolwiek, która nie jest ciężką fizyczną i nie wymaga intensywnego kontaktu z klientem (call center, handlowcy).

#praca #pracbaza #grafik #warszawa #rekrutacja #rekrutacje #design #kiciochpyta #pytaniedoeksperta #pytanie

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: digitallord