Wpis z mikrobloga

✨️ Jak skutecznie podrywać dziewczyny na siłowni?
Jak podrywać na siłowni?
Bardzo podobają mi się dziewczyny, panie(wiek bez znaczenia od 16 do 40) na siłowni a jestem na nofapie i bardziej przez to zwracam na nie uwagę. Tylko nie mam doświadczenia z dziewczynami to nie wiem co mówić by je zaliczyć, poderwać cokolwiek. Nawet nie wiem co się robi z kobietami. Mam 24 lata.

Studiuję a siłownia blisko uczelni to dużo młodych ładnych się kręci. Jedna bardzo mi się podoba, śliczna drobna blondyneczka. Jak ją widzę to chcę zagadać, ale nie wiem jak. Raz zapytałem tylko o obsługę maszyny.
#silownia #podrywajzwykopem #rozowepaski

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta

❤️ Projekt mirko.pro działa dzięki wsparciu użytkowników. Wspomóż projekt

• 20
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: Rób to naturalnie, tak jak właśnie zagadałeś o obsługę maszyny. Nawiąż kontakt w taki sposób czy używa jakiś ciężarów ewentualnie jak robi na jakiejś maszynie czy dużo jej zostało serii i powoli rozwijaj rozmowę pewnie na początku o siłowni to będzie się jakoś kręciło bo będzie wspólne hobby nie wiem o jakimś jedzeniu diecie.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: nie każda rozmowa na siłce to od razu podryw, czasami ludzie tak o zwyczajnie zagadują, skup się na szczegółach, powiem ci jak do mnie zagadują czasem ludzie:
- marsz na bieżni i oglądałam wiedźmina, wersję PL - gościu zagadał do mnie dlaczego oglądam tego polskiego wiedźmina czy nie lepszy ten z Netflixa, to trochę pogadaliśmy o tymm
-kiedyś gościu zapytał mnie jakiej muzyki słucham, wymieniliśmy się słuchawkami i pogadaliśmy
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @ziomus13 nie robię brzuszków to nie wiedziałem, że są różne pozycje.