Aktywne Wpisy

Korowiov +3
O kurła....sobie pomyślałem, że Justyna to w moim wieku jest ( ಠ_ಠ) #rolnikszukazony Listów będzie fchuj i czuję że z tą męską energią to będą j---a jeszcze xD

cheture +10
ciekawe jak dziś wyglądaliście w koszulach, pewnie eleganccy przystojni kawalerowie z was

Mirki,
ogólnie to sytuacja wygląda tak ze zachorowałam, choroba progresowała bez diagnozy oraz leczenia i straciłam przez to pracę, a całą poduszkę finansową (sporą) zabrało mi chodzenie po lekarzach i robienie badan - oczywiście musiałam wyręczyć w tym NFZ bo choroba jest rzadko rozpoznawana (czytaj, morfologia i usg sa ok - jest pani zdrowa) - ale zdiagnozowałam się tyle, że za późno. Czeka mnie zabieg za kilka miesięcy.
Obecnie mogę tylko pracować z lóżka/z domu - jestem programistką z 7 letnim stażem, ale rynek IT jaki jest taki jest, wróciła hybryda, która przez kilka najbliższych miesięcy u mnie odpada, a ja jeszcze szukam czegoś na UoP ze względów zdrowotnych no i oczywiście dlatego że dostałam w twarz od życia przez B2B i inne sprawy (moja wina, zabezpieczyłam się ale niewystarczająco).
Po zabiegu na który czekam, polepszy mi się. Jestem zdolna do pracy teraz, tyle ze lóżka. Mam depresję, leczę ją. Choroba po kawałku zabierała mi wszystko co kocham, teraz zabiera mi ostatnia rzecz - mieszkanie które co prawda nie jest moje, ale je kocham, urządziłam je, mieszkałam w nim długo i po prostu nie chciałabym go stracić, a to mnie czeka. Nie jest bardzo drogie, ale mnie na nie nie będzie stać za 3 miesiące, natomiast za kolejne 6-7 miesięcy - być może już tak, bo jest szansa że stanę na nogi. Drugiego takiego w tej cenie nie znajdę, jest serio super dla singla, z problemami zdrowotnymi i na home office. Rachunki są niskie i czynsz administracyjny też. Po zabiegu czeka mnie rehabilitacja i zwiększone wydatki ogólnie na zawsze w kwestii zdrowia - ale udźwignę to.