Wpis z mikrobloga

Ćwiczę na siłowni domowej od 5-6 lat, 3 razy w tygodniu. Od 2-3 lat nie progresuje, bo nie czuję się komfortowo na stawach od pewnych ciężarach. I tak robie sobie 47kg (20+20+gryf) na biceps stojąc czy 110kg na klate 4x12. Czuje się z tym ok, nie czuje, że potrzebuje więcej. Do tego nie mam kontuzji, co pewnie nie było by możliwe jakbym progressował
Ale jest problem i chciałbym wiedzieć czy wy też tak macie. Otóż od bardzo długiego czasu nie chce mi się totalnie chodzić na siłke. Najchętniej bym nie chodził, ale szkoda mi tego jak wyglądam. Nie jestem jakimś adonisem, ale mam sporo mięśnia i słyszę często komplementy. Nie lubie chodzić na siłownie, ale traktuję to trochę jak pracę. Konsekwentnie chodzę. Teraz mam tam -5, -7 stopni, ręcę mi przymarzają do gryfów, a i tak chodzę. To jest normalne? Wy trakujecie siłownie jako miłą odskoczenie, coś przyjemnego, czy jednak obowiązek, jaki trzeba wykonać? Zasdtanwiam się nad zmianą, jakimś trenerem personalnym, może przejście na kettlebelle. Jak to jest u was?
#silownia #mikrokoksy
alverini - Ćwiczę na siłowni domowej od 5-6 lat, 3 razy w tygodniu. Od 2-3 lat nie pr...

źródło: Przechwytywanie

Pobierz
  • 22
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@alverini: nowe bodźce i zmiana sposobu trenowania często przyczynia się do odświeżenia zajawki która stała się już nudną rutyną. To że jesteś na jednym i tym samym ciężarze nie musi oznaczać stagnacji. Wprowadź sobie jakieś funkcjonalne zajawki, treningi eksplozywności, bardziej ukierunkowane na sprawność a nie koniecznie zwykłe przerzucanie żelastwa. Ja też do swojego klasycznego treningu na siłowni dorzucam często wariacie z innych sportów które pomagają mi nieco odświeżyć głowę i
  • Odpowiedz