Wpis z mikrobloga

Podzielę się z Wami historią, ponieważ niestety mam niewiele osób którym mogę to opowiedzieć- mam po latach tylko jednego przyjaciela któremu ufam, rodzinie nie powiem bo się będą martwili, znajomym nie powiem bo nie całkiem im ufam i nie całkiem wierzę że to przeczytają.

Od 2 miesięcy jestem kierowcą #bolt. W moim mieście wszystkim na Bolcie i nie tylko znana jest jedna osoba. Nadajmy jej Imię. Magda z ulicy Wąskiej 11.

Kurs z Magdą wygląda tak - wbiega do auta razem ze swoim chłopakiem, w aucie od razu wali amf***nizmem. Jeśli ktoś nie miał styczności - osoba nadużywająca białego śniegu ma nawet 2 godziny po kąpieli zapach jakby się natarła moczem z dodatkiem jakiegoś innego nieprzyrównywalnego zapachu. Taki właśnie zapach pozostawia chłopak Magdy. Nie widać po nich mocno że są pod wpływem - ona w pełni komunikatywna, on zwykle nie, nie słyszałam jego głosu.

Pierwszy raz kiedy ich wzięłam - mieli kilka przystanków gdzie wyskakiwali na 30s po czym wracali i kolejny przystanek. No nic, nie moja sprawa (wtedy ich nie znałam). Na kolejnym przystanku mówi że idzie po klucze zaraz będzie. Ale jej nie ma, czekam pół godziny w końcu mam dwie opcje - anulować w trakcie albo kliknąć że jesteśmy u celu. Druga niesie ryzyko - jeśli zaznaczyła gotówkę nic nie dostanę bo zaznaczyłam przejazd zakończony. Ale jeśli zaznaczyła kartę - dostanę pieniądze. Ryzyko ale nie będę wiecznie czekać - zaznaczam zakończony przejazd. Wpadło z karty 25zł. Spoko. Ale już wiem że Magdy z Wąskiej 11 nie brać bo nie płaci.