Wpis z mikrobloga

Czy to jest jakiś syndrom wyparcia?
Zastanawiało mnie, w jaki sposób można popierać wetowanie przez patusydenta wszystkiego i nazywanie tego czymś dobrym. Teraz mam na to odpowiedź.
Tutaj wytłumaczenie dlaczego zawetowanie przez prezydenta ustawy, która odraczała przejście rolników na w pełni elektroniczną ewidencję, jest czymś dobrym.

Oczywiście dlatego bo prawdziwi rolnicy sobie z tym poradzą. Olać fakt że większość z nich nie ogarnia tych systemów i dodatkowy czas pozwoliłby im się lepiej przygotować do przejścia na nowy system. Ale dla pisowców nawet gdyby nawrocki zdefekował się na mównicę, byłaby to metafizyka i spotkanie z najwyższym. ( ͡º ͜ʖ͡º)

#polityka #bekazpisu #nawrockicore
greedy_critic - Czy to jest jakiś syndrom wyparcia?
Zastanawiało mnie, w jaki sposób ...

źródło: image_picker_5B9D8F4C-143F-4035-93F8-96BD635194EB-2560-00000051B713907E

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@greedy_critic: jestem rolnikiem i potwierdzam że wszyscy rolnicy wokół są tępi i są fanami pisu
niektórzy nawet o tym nie wiedzą że są fanami pisu, nie wiedzą że są za wyjściem z unii

i mówię tutaj o takich ze 100 hektrami

rolnicy mentalnie
  • Odpowiedz
  • 0
@greedy_critic: oni nie ogarniają podstaw podatków
płaczą za ursusami a jak widzą zachodni sprzęt to o----m
xd

ja będąc rolnikiem z nikim nie wchodzę w interakcje a używane rzeczy kupuje z niemiec, kukurydzę też do niemiec sprzedaje - tak do tych złych niemiec co szukują i okradają polaków płacąc mi więcej za tonę a jak kupuje coś netto to nie muszę czekać na zwrot vatu
nie wiem czy spółki nie
  • Odpowiedz
@eSUBA94: Spora część rolników co popiera PiS to ci którzy dzisiaj tylko biorą dopłaty i są zarejestrowani w KRUS, to są rolnicy którzy mają konika, krówkę i parę krówek, dziisaj takich gospodarstw nie ma ale kiedyś było ich pełno i zgadzam się, mentalnie siedzą cały czas w PRL