Aktywne Wpisy
JWP1 +144
#wroclaw XD to zdjęcie to nie jest jakaś opuszczona rudera, to zamieszkane mieszkanie na nowowiejskiej. Baba trzymała tam ze sobą gołębie luzem...
Foto- straż miejska z Wrocławia
Foto- straż miejska z Wrocławia
źródło: 1000008455
PobierzPanowie, p---------m dziś w kraweznik i zderzak wygląda jak zdjęciu. Zna się ktoś chociaż trochę na tym czy da się to jakoś punktowo pomalować u lakiernika czy cały zderzak? #samochody #motoryzacja
źródło: IMG_0FDC6E58-20BB-4537-9A3C-633F0F64A2AA
Pobierz

Chcę mieć obecnie #windows #windows11 IoT Enterprise LTSC, jak najmniej bloatu, jak najwięcej wydajności i pracy na baterii.
Zwykle instalowałem system w taki sposób (a jestem tym rodiznnym informatykiem z mema XD): Windows (7/8/8.1/10/11), Windows Update, sterowniki do GPU (jeśli były nowsze niż Windows Update), i na koniec Driver Booster.
Zacząłem od #windows10 Enterprise LTSC. System, Windows Update, sterownik GPU od Intela i na to Driver Booster. 10 godzin na baterii (przeglądanie internetu), 125 FPS w War Thunder na maksymalnych ustawieniach. Temperatury w spoczynku: 32-35 stopni Celsjusza, całkowicie cichy podczas przeglądania internetu).
Ale sterownik NPU dostępny tylko dla Win 11. Eh. No to #windows11 IoT Enterprise LTSC i ta sama procedura. Zainstalowałem Win 11 IoT Enterprise LTSC, Windows Update, sterowniki GPU i NPU od Intela i na to Driver Booster. 12 godzin na baterii, 90 FPS w War Thunder na maksymalnych ustawieniach. Temperatury w spoczynku: 38-42 stopnie Celsjusza, wentylatory słyszalnie pracują podczas przeglądania internetu (gdy podłączony do zasilania, tryb Wysoka Wydajność).
Zajrzalem do Internetu w poszukiwaniu problemu spadku wydajności GPU i okazuje się, że
- Windows Update instaluje niepotrzebne śmieci oprócz starych sterowników,
- Driver Booster instlauje generyczne sterowniki, a to laptop o określonej konfiguracji, a nie losowe PC, więc to zbrodnia na laptopie.