Wpis z mikrobloga

#f1 > FIA podała w swoich komunikatach, że w bolidzie Norrisa grubość deski na przodzie podczas pomiaru wynosiła 8,88 milimetra i 8,93 mm na tyle.
W bolidzie Piastriego było to 8,96 mm na przodzie z lewej strony, 8,74 mm na przodzie z prawej strony i 8,90 mm w tylnej części.
Deska na początku rywalizacji ma 10 milimetrów grubości, może się zetrzeć o maksymalnie milimetr, czyli musi mieć ponad 9,00 mm grubości. Złamanie regulaminu było więc minimalne.

Stellafejs.jpg
  • 11
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@wrth: elegancko, niech teraz na Katar przygotują przezornie takie ustawienie zawieszenia, w którym deska nie będzie się w ogóle ścierała ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop
  • 2
@johnkashtan: przy takich wartosciach w sumie totalnie bym sie nie zdziwil jakby to bylo dogadane zeby ogladalnosc na koniec sezonu w------a w kosmos xD
  • Odpowiedz