Wpis z mikrobloga

już są pięcioletnie lektryki używane z zasiegami 350-500km po mieście, także nawet więcej niż moim osiągam.


@smallboobslover: z ciekawości, jakie np?

I to mówię jako mało jeżdżący blokers bez ładowarki i garażu.


jak/gdzie będziesz ładował?
  • Odpowiedz
@etherway: kurde było forda zmienić na inną markę to byś więcej generacji zaliczył ;)
(hejtuję tą markę za pomysły ich inżynierów typu zmiana filtra kabinowego z wyciąganiem pedału gazu albo za otwieranie maski kluczykiem w transicie)
  • Odpowiedz
@etherway: grzanie szyby w fordzie jest zajebiste jak nie miales wczesniej to szybko polubisz, pamietaj tylko o wymianie oleju raz na rok niewazne ile zrobisz to ten ecoboost dziala ok sam mam tylko fieste 9 lat ma i odpukac jakies p------y tylko co normalnie sie zuzywaja byly aby sie spoko jezdzilo
  • Odpowiedz
@etherway: gratki miras, niech długo służy :)
Nie wiem czemu ale z wyglądu to właśnie MK2 podoba mi się najbardziej.
MK1 była ekstrawagancka jak na swoje czasy.
MK2 ma najbardziej dopieszczoną karoserię a późniejsze modele mają niestety coraz mniej detali (ale to chyba obecny trend w całej motoryzacji).
  • Odpowiedz
@etherway To nie chce Cię martwić, po prostu dobra rada. Odrazu zainteresuj się wymianą kolektora ssącego i separatora oleju na ten co montują w poliftach. Kolektor 2365263 (DS7G-9424-KA) i separator 2266326 (DS7G-6A785-CA) 

Niestety w EB jest wada fabryczna gdzie w kolektorze ssącym gromadzi się olej i jak depniesz to turbo wpycha olej do komory spalania. Później pękają tuleje, tłoki.

Czy jest olej w kolektorze a napewno jest mozssz sobie sprawdzić otwierając
  • Odpowiedz
@etherway: serio 3 cylindry 1.5?? co by się stało jakby dali 4?

pewnie zwalą na unię europejską ale to auto z 2021 a wtedy takich norm emisji nie było
pewnie kolejna generacja focusa ma 1.0 R3

a potem płacz czemu chinole kupują
eSUBA94 - @etherway: serio 3 cylindry 1.5?? co by się stało jakby dali 4?

pewnie zwa...

źródło: image

Pobierz
  • Odpowiedz