@etherway: miałem FF2 i mam FF4FL z 2021 roku - dużo bardziej zadowolony byłem z FF2. Jedyne co jest genialne w FF4 to matrycowe Ledy - te światła są genialne
@etherway: kurde było forda zmienić na inną markę to byś więcej generacji zaliczył ;) (hejtuję tą markę za pomysły ich inżynierów typu zmiana filtra kabinowego z wyciąganiem pedału gazu albo za otwieranie maski kluczykiem w transicie)
@etherway: grzanie szyby w fordzie jest zajebiste jak nie miales wczesniej to szybko polubisz, pamietaj tylko o wymianie oleju raz na rok niewazne ile zrobisz to ten ecoboost dziala ok sam mam tylko fieste 9 lat ma i odpukac jakies p------y tylko co normalnie sie zuzywaja byly aby sie spoko jezdzilo
@etherway: gratki miras, niech długo służy :) Nie wiem czemu ale z wyglądu to właśnie MK2 podoba mi się najbardziej. MK1 była ekstrawagancka jak na swoje czasy. MK2 ma najbardziej dopieszczoną karoserię a późniejsze modele mają niestety coraz mniej detali (ale to chyba obecny trend w całej motoryzacji).
@etherway To nie chce Cię martwić, po prostu dobra rada. Odrazu zainteresuj się wymianą kolektora ssącego i separatora oleju na ten co montują w poliftach. Kolektor 2365263 (DS7G-9424-KA) i separator 2266326 (DS7G-6A785-CA)
Niestety w EB jest wada fabryczna gdzie w kolektorze ssącym gromadzi się olej i jak depniesz to turbo wpycha olej do komory spalania. Później pękają tuleje, tłoki.
Czy jest olej w kolektorze a napewno jest mozssz sobie sprawdzić otwierając
#motoryzacja #ford #focus #pokazauto #carboners
źródło: 7c1587927eb7eafbffe0fff67ef6901e5f724910b45fdbbf908973b4bc147b93
PobierzJedyne co jest genialne w FF4 to matrycowe Ledy - te światła są genialne
@smallboobslover: z ciekawości, jakie np?
jak/gdzie będziesz ładował?
źródło: temp_file1781477015878798732
Pobierz(hejtuję tą markę za pomysły ich inżynierów typu zmiana filtra kabinowego z wyciąganiem pedału gazu albo za otwieranie maski kluczykiem w transicie)
Nie wiem czemu ale z wyglądu to właśnie MK2 podoba mi się najbardziej.
MK1 była ekstrawagancka jak na swoje czasy.
MK2 ma najbardziej dopieszczoną karoserię a późniejsze modele mają niestety coraz mniej detali (ale to chyba obecny trend w całej motoryzacji).
Niestety w EB jest wada fabryczna gdzie w kolektorze ssącym gromadzi się olej i jak depniesz to turbo wpycha olej do komory spalania. Później pękają tuleje, tłoki.
Czy jest olej w kolektorze a napewno jest mozssz sobie sprawdzić otwierając
pewnie zwalą na unię europejską ale to auto z 2021 a wtedy takich norm emisji nie było
pewnie kolejna generacja focusa ma 1.0 R3
a potem płacz czemu chinole kupują
źródło: image
Pobierz@etherway: rip
źródło: focus
Pobierz@nairoht: nie tylko ford ma/miał grzaną przednią szybę
Chyba gorzej sie nie dalo