Wpis z mikrobloga

Przebranżowienie się korposzczurka klepacza kodu w dość niszowej technologii chyba w obecnym świecie nie istnieje.
Na około 30 wysłanych CV nie odezwała się żadna firma z zaproszeniem na rozmowę. Celuję w jakieś supporty/linie wsparcia lub pracę typu automatyk/elektryk bo kiedyś pracowałem w tym fachu i mam wykształcenie i dużo skończonych kursów.

Na automatyka już mnie nie chcą przyjąć bo "wypadłem z obiegu" lepiej wziąć albo młodego po studiach, albo kogoś kto jest na bieżąco i przechodzi z innej firmy gdzie obecnie pracuje jako automatyk. Ja od ponad 8 lat pracuję jako programista więc pewnie patrzą na moje CV jak na dziwadło, albo coś co przypadkowo wpadło do systemu.

Nawet jakbym chciał zmienić pracę z programisty na, np. kogoś od sieci to też nikt mnie nie weźmie - liczy się doświadczenie praktyczne, ktorego nie mam. Ludzi jak mrówek wszędzie więc czemu ktoś miałby wybrać mnie z setek nadesłanych CV.

Widzę zresztą, że dobra połowa ogłoszeń o pracę w kółko powraca - niby szukają ale tak żeby nikogo nie znaleźć. Niby ogłoszeń dużo, ale nic konkretnego. Większość ofert to hybryda/stacjonarna więc szukam w rejonie, którym mieszkam do 40km od domu.

Ktoś powie - skłam w CV - no ok, ale jak mam ukryć 8 lat pracy jako programista?

#gorzkiezale #praca #pracait #korposwiat #korpo #pracbaza
  • 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@CalibraTeam: po prostu zmien prace #justwykopthings
gnije niesamowicie bo sa tu takie asy co doradzaja wykopkom ktorzy cale zycie spedzili przed kompem zeby nagle sie brali za budowlanke xDDD

co należy robić: zamknac pisde i ani nie mruknac jezeli ma sie prace:

1. gatekeepowac tj. nie wdrażać nowych niezaleznie od seniority niech lecą z projektów zanim wy polecicie, robić to po łebkach i kocić zeby sami chcieli odchodzic. jezeli chodzicie na
  • Odpowiedz