Aktywne Wpisy

MonazoPL +112
Ruszamy z kolejnym #rozdajo – wygraj kartę podarunkową do Allegro o wartości 100 zł!
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°)
źródło: monazo promocje bankowe
Pobierz
-o_o- +1
Nie znam się, a mam je kilka lat.
Trzeba kupić nowe?
#opony #samochody #wulkanizacja
(Drugie zdjęcie w komentarzu)
Trzeba kupić nowe?
#opony #samochody #wulkanizacja
(Drugie zdjęcie w komentarzu)
źródło: temp_file7523995979425408866
Pobierz

https://polskieradio24.pl/artykul/3605537,kaczynski-grzmi-na-miesiecznicy-najbardziej-bezwartosciowa-czesc-spoleczenstwa
#bekazpisu #polska #polityka
ech, człowiek by już chciał postrzelać
pieski schowam w łazience, w końcu dobry ze mnie człowiek
@Ariel1990lbn: słabe w tym wszystkim jest to, że ludzie się przyzwyczaili i akceptują to
Dalej uprawiajcie taki klasizm lewaki to PiS będzie miał większość konstytucyjną.
A nie, to słowa Pana Prezesa XD
Najzabawniejsze jest, że choć zgadzam się w zupełności z tak postawioną tezą, to ona nigdy tam nie padła. Zwyczajnie nie umiesz czytać ze zrozumieniem and I find it beautiful. Po raz kolejny osoby uważające się za "elitę" kipią ze złości na słowa, które nie zostały wypowiedziane, a sponsorem inby po
mocne słowa jak na funkcjonalnego analfabetę nie rozumiejącego co żoliborskie zło wcielone mówi do niego w ojczystym języku... oj, dzieci, dzieci.
@szmichal:
źródło: 1000019264
PobierzPse pani może brzydko mówię ale PiS jest gorszy. Myślę że bardziej przez takie gadanie Trzaskowski przegrał wybory.