Wpis z mikrobloga

Po tych paru latach znoju myślę o pójściu na jakąś przede wszystkim łatwą i przyjemną speckę. Nie mam wielkich ambicji. Chce spokojnie żyć. Co byście brali?

#medycyna #lekarz #radiologia #interna #pediatria

Jaka specka?

• Radiologia 45.7% (16)
  • Interna 22.9% (8)
  • Pediatria 31.4% (11)

Oddanych głosów: 35

• 7
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@PositiveRate: Radiologia to 5 lat tyrania na rezce i moze teraz życie jest przyjemne ale niedługo już nie będzie. Za to dobrze wybrane miejsca na pediatrię to luzy 5 lat specki i gwarancja spokojnego życia w przyszłości ale tylko jak lubisz pacjentów. Ps serio wrzuciłeś tu internę?
  • Odpowiedz
  • 0
@dr_Batman: tylko chciałem sprawdzić jak szybko się tu zjawisz. Nie jestem lekarzem. To skoro już tu jesteśmy - zluzuj trochę na tym wypoku, bo się wypalasz i robisz niedźwiedzią przysługę środowisku. Pozdrowienia z drugiego najbardziej znienawidzonego środowiska ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@PositiveRate: Chciałeś sobie pociągnąć beke z tego że z empatii udzielam rad młodszym kolegom?
Ja jestem wyluzowana bo jestem ustawiona ¯\(ツ)/¯ A o środowisko nie mogłabym dbać mniej. Jedyne co mnie w-----a to kłamstwo i rząd ¯\(ツ)/¯
  • Odpowiedz
  • 0
@dr_Batman jak pediatria to luzy na 5 latach rezki to zapraszam na izbę przyjęć pediatryczną w sezonie infekcyjnym. Radiologa to ręką jedynie rozboli od trzymania głowicy albo oczy od monitora ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@PositiveRate: Chyba nie ma nic bardziej czilowego niz rezydentura z pediatrii w szpitalu klinicznym. Pełno specjalistów, którzy zawsze ci we wszystkim pomogą, dużo rezydentów, więc masz mało pacjentów i ogólnie po prostu jest mało pacjentów pediatrycznych. Jeden, max dwóch, czasem zero. Proste przypadki. Dzieci generalnie bardzo rzadko umierają oraz są czyste, zadbane i morda sama sie od nich cieszy nawet takiemu ponurakowi jak ja. Robota z reguły kończy się o
  • Odpowiedz