Aktywne Wpisy

MonazoPL +126
Ruszamy z kolejnym #rozdajo – wygraj kartę podarunkową do Allegro o wartości 100 zł!
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°
Aby wziąć udział w konkursie, zaplusuj ten wpis oraz w komentarzu krótko odpowiedz na pytanie konkursowe: Jeśli wygrasz, na co wydasz (lub do czego dołożysz) to 100 zł? ( ͡~ ͜ʖ ͡°
źródło: 1500x1500 v2
Pobierz
FrizPL_ +304
Macie swoje wolne media xD
#marszniepodleglosci
#marszniepodleglosci
źródło: d1601edbd464c018e00077277e6f98070b2aab999885c153ba99f77151f43cf5
Pobierz




Rozważam jako pierwszy motocykl razem z VFR800FI którym śmigałem ubiegły weekend. Honda niby ogarnięty temat, a te Triumphy to podobny rocznik i ceny, ale jest ich dość mało i raczej rzadko spotykane na drodze w porównaniu do japończyków.
1. Ponad 100 kunia
2. A żeby było gorzej, to silnik V-ka (a nie klasyczny rzędowy) –> przez co bardziej agresywnie jedzie od niskich obrotów
3. Ciężka, utrudnione
1. Ochrona przed wiatrem jest mocno średnia - chociaż wykminiliśmy ze znajomym, że może to być wina wyższej szybki niż standardowa (teraz ma Givi turystyczną, będzie wracał do fabrycznej)
2. Sporo wibracji, szczególnie nie lubi być poniżej 4000obr/min. W trakcie normalnej jazdy trzęsą się lusterka xd
3. Jestem na niego chyba
źródło: PXL_20251101_124555715
Pobierz@khrop: No cóż, to jest odwieczna dyskusja wśród motocyklistów, ale ja tu będę konserwatystą i nadal będę zachęcał do jakiejś mniejszej maszyny na początek (na rok czy dwa).
Bo wiadomo, że można jeździć grzecznie, nie odkręcać (ta, jasne) – ale prawda jest taka, że do każdej mocy człowiek się szybko przyzwyczaja. Ja też momentami mam wrażenie, że już VFR 800 mogłaby być mocniejsza,
źródło: Screenshot 2025-11-03 at 13.29.24
Pobierz@BardzoWyimaginowanyNick: U Ciebie może i tak, ale są ludzie, którzy nie są tobą i potrafią ogarniać coś więcej, niż ty ( ͡º ͜ʖ͡º)
@MacDada dzięki za garść informacji.
@khrop: no to kompromisowo jeszcze jest jakiś Fazer, Bandit czy inny CBF w okolicach 70-80 KM.
Jak to w ogóle wygląda jazda w takich salonach? Chętnie przejechałbym się np. jakąś Tenerą, V-stromem czy Transalpem z czystej ciekawości jak tym się w ogóle jeździ. Dają motocykl na parę dni, przyjeżdżasz i na kilka godzin czy w ogóle jeździsz za dealerem w
źródło: Zdjęcie z biblioteki
Pobierz@khrop: CBF 600 ma daleko do szlifierki. Szczególnie przy seryjnym wydechu. Moc 78KM oddawana jest bardzo liniowo i jak chcesz to jedziesz turystycznie, ale jak potrzebujesz to i na autostradzie nie zostajesz w tyle. Bardzo solidne i poczciwe, żeby nie powiedzieć, że wręcz legendarne R4. Zapakujesz na to kufer, sakwy, namiot, duperele i możesz śmiało jechać w trasę. Pozdejmujesz wszystko i śmigasz