Wpis z mikrobloga

@mirko_anonim: jeżeli matka byla wlascicielką konta to możemy mówić co najwyzej o "kradziezy" a nie kradzieży. I nie, nie da sie odzyskać takich pieniędzy.

Z tego co piszesz i jak piszesz wynika, że jest tu duży konflikt małżeński i ty jesteś wyraźnie po jednej ze stron. Chyba nie jesteś zaskoczona takim rozwojem sprawy?

PS
Twój ojciec nie byl współwłaścicielem tylko osobą upoważniona przez wlasciciela, inaczej bank bez zgody nie usunal
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 0
✨️ Autor wpisu (OP): @Bestia_z_Jellystone
Nie znam się na tym totalnie, ale przecież wtedy kiedy na koncie były gromadzone pieniądze, to oni nie mieli ani rozdzielności ani rozwodu, więc wydawało mi się, że w świetle prawa nie powinna była zabierać tych pieniędzy z konta, ani tym bardziej ich wydawać, szczególnie, że kiedy sąd poruszał kwestię tych pieniędzy, to kłamała, że ona pilnuje ich dla dzieci i dostaną po skończeniu 18
  • Odpowiedz
@mirko_anonim:

przecież wtedy kiedy na koncie były gromadzone pieniądze, to oni nie mieli ani rozdzielności ani rozwodu, więc wydawało mi się, że w świetle prawa nie powinna była zabierać tych pieniędzy z konta

Jeśli kasa była na koncie, którego była współwłaścicielką, to mogła z nich śmiało korzystać. Mając współwłasność samochodu też możesz go użytkować bez każdorazowej zgody drugiego współwłaściciela, bo ta zgoda jest
  • Odpowiedz
Sprawa wygląda tak, że mój ojciec kilka lat temu kazał założyć jej konto oszczędnościowe w banku na moje dane

Aktualnie są świeżo po rozwodzie, ale w separacji żyli już 5-6 lat

To ładne kilka lat. Coś te daty się średnio zgadzają.
  • Odpowiedz
@mirko_anonim: nie bądź dłużna i zażądaj alimentów od matki... obowiązek alimentacyjny nie jest do 18 roku życia, można go wydłużyć idąc na studia, pieniądze wrócą innym strumieniem :)

przelicz sobie dochody według kryteriów wybranej przez Ciebie uczelni - może się łapiesz na stypendium socjalne, zobacz czy się łapiesz też na inne stypendia (np. pomostowe)