Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +159
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

#nintendoswitch #discoelysium
źródło: 1000003263
Pobierz@Rad-X: ty chyba byłeś z tych co nie czytają książek
@Atreyu nie tyle co nudna, co sam koniec jest kompletnie bez sensu i psuje odbiór całości. ¯\(ツ)/¯
Tylko to narracyjny RPG, większość akcji dzieje się w tekście. To najbliższy odpowiednik dawnych MUDów jaki jest (i najbliżej mu do czytania książki właśnie). Natomiast sama gra jest jedną z lepiej ocenianych z tamtego rocznika, tyle nie każdemu podejdzie.
Komentarz usunięty przez moderatora
Od kangurka kao różni się właśnie warstwą narracyjną
Analogicznie gry Visual Novel też nie są RPG,
A już nawet przemilczę to że gra dostała statuetkę The Game Award jako najlepsza gra tamtego roku w kategorii RPG xD
A samą opinię wydawcy, który chce tylko i wyłącznie sprzedać produkt lub branży gier (tych wirtualnych), gdzie króluje serwis typu IGN mam tam gdzie