Wpis z mikrobloga

Najlepsze lata zmarnowane, tragedia.

A najlepsi normicy którzy będą ci p-------ć że jesteś jeszcze młody, całe życie przed tobą i jeszcze wszystko możesz zmienić XD Ta, 25 lat byłem upośledzonym odpadem i nagle sobie zacznę mieć zajebiste życie XD

#przegryw
  • 21
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@asdfqwerty123: lata terapii i leków. Próba poznawania znajomych chyba wszędzie. Na spotted fajny opis że jestem nowy w mieście i fajnie byłoby wyskoczyć tu czy tam, się poznać. Na grupach FB z jakimiś wspólnymi aktywnościami. Na discordzie. Nigdy nie spotkałem się z nikim więcej niż raz, zawsze mnie albo blokowali albo zlewali. Akurat po spotkaniu. Ciekawe dlaczego xd

A tak to siłownia w domu, jakieś wypady w góry samotne. Ale
  • Odpowiedz
@Synco ale jaki ma sens uganianie sie za znajomymi jakbyś był p----------y w dodatku na jakimś spotted? Jakbym chciał poznać znajomych to albo poszedłbym na studia albo na siłownię albo dołączyłbym do jakichś grup zainteresowań - szachy, planszówki albo cos w tym stylu. Jesli juz chcesz sie gdzieś ogłaszać to właśnie w takich "kółkach zainteresowań" grupy typu spotted są od tego żeby napisać ze pies pani z pod dwójki nasrał na
  • Odpowiedz
  • 0
@asdfqwerty123: poznawanie ludzi na siłowni to dopiero cope. A to co mi napisałeś o jakichś kółkach typu szachy to przecież napisałem o wspólnych wypadach w góry ale byłem też na grupie typu umawianiu się na rowery.
A z discordem nie masz racji. Są serwery gdzie są co chwilę zloty i znam też ludzi którzy poznali się właśnie na discordzie a teraz są po ślubach.

Reasumując, będąc s----------m jesteś skazany na
  • Odpowiedz