Czy żyjąc w Austrii(okolice Grazu) można latem na dziko pływać w rzekach/jeziorach i biwakować na brzegu? I jakie są ogólnie plusy / minusy życia tam? Można dogadać się po angielsku?
@nieznamniepamietam pływać można, biwakować (nie znam się ale znając tutejsze podejście) to też ale raczej na jakichś wioskach a nie w miastach.
Co do angielskiego - pewnie się dogadasz, ale obcokrajowiec, śpiący na brzegu i nie mówiący po niemiecku to wzbudza podejrzenia ( ͡º͜ʖ͡º) Choć tu na wsi to mało kto mówi po niemiecku ( ͡°( ͡°͜ʖ( ͡°
Zle sie wyrazilem. Nie chodzilo mi o spanie nad rzeka ale wypad w takie miejsce mieszkajac w okolicy i spedzenie tam jednego dnia siedzac na brzegu i plywajac.
Co to "Mur"?
Czyli nie byloby problemu wyjechac poprostu samochodem z PL, szukac mieszkania, potem pracy znajac tylko angielski?
@nieznamniepamietam generalnie nie ma problemu ale najlepiej poszukać informacji na internecie czy w danej rzece , jeziorze można się kąpać, czy można pływać. Na przykład w Grünersee nie wolno. Mur to rzeka przepływająca przez Graz, dlatego zapytałem czy nie chcesz tu popływać.
Co do twojego pomysłu wyjazdu bez przygotowania - to chyba nie lata 80. I stan wojenny Żeby tak robić. Zdecydowanie lepiej sobie coś wcześniej nagrać (pracę choćby jakąkolwiek, mieszkanie
Strona główna Allegro na święta 2006, czyli 19 lat temu. Tak, to jest cała strona główna portalu bez żadnych zablokowanych reklam. No i komu kuźwa przeszkadzał taki internet? xD #allegro #internet #webdev #nostalgia #kiedystobylo
#emigracja #emigrujzwykopem #austria
#pytanie
Co do angielskiego - pewnie się dogadasz, ale obcokrajowiec, śpiący na brzegu i nie mówiący po niemiecku to wzbudza podejrzenia ( ͡º ͜ʖ͡º)
Choć tu na wsi to mało kto mówi po niemiecku ( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡°
Zle sie wyrazilem. Nie chodzilo mi o spanie nad rzeka ale wypad w takie miejsce mieszkajac w okolicy i spedzenie tam jednego dnia siedzac na brzegu i plywajac.
Co to "Mur"?