Wpis z mikrobloga

#chwalesie #wykop30plus #studbaza

W wieku 35 lat obroniłam magistra. Mam rodzinę, dobrą pracę, stabilną sytuację, ale stwierdziłam, że to za mało. Zaaplikowałam i dostałam się jeszcze do szkoły doktorskiej przy PWr, także przygoda z #doktorat rozpoczęta!

I tak, pracuje normalnie na etat i zaczęłam dzienną szkołę doktorską. Nie wiem czemu sobie to robię, ale chyba studiowanie to moje hobby xD
  • 14
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Lonate: Czyli jak obronisz doktora to, jak inżynierowie mogą mówić "zaufaj mi - jestem inżynierem", będziesz mogła robić inscenizacje mema "Jest tu jakiś doktor? On ma zawał!" ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Lonate pozdrawiam daleką szkolną koleżankę! ( ͡° ͜ʖ ͡°) też robiłem podchody, ale zrobiłem rachunek zysków i strat, i doszedłem do wniosku, że za pracę włożoną w doktorat kupię sobie dom idąc w środowisko komercyjne. Oby Ci się udało i nie gdybała o dr przed nazwiskiem jak ja czasami.
  • Odpowiedz
  • 2
@Parmenides69 Da się. Pracę mam w korpo, ale szefowa powiedziała, że jakoś pogodzimy. Ewentualnie myślałam nad zmniejszeniem etatu. Plan zajęć całkowicie sama sobie układam, także wybierałam popołudniowe zajęcia
  • Odpowiedz
@kamillosbombos: Słusznie. Ja napisałam doktorat, jak chorowałam i ponad rok byłam uziemiona w domu. Wtedy to działało żeby depresji nie dostać. Jak spowrotem normalnie pracuję, to by mi się nei chciało.
  • Odpowiedz
@czarna26: Ja jestem ciężej chory, amputowano mi trzy nogi, mieszkam w jeziorze, pracuję po 20h na dobę i mam na utrzymaniu 3 szczupaki, żbika i wombata, jestem tak samotny że nawet sam ze sobą nie utrzymuje kontaktu i nie mam jak wrócić do Polski z orbity geostacjonarnej, na której nie wiem jak się znalazłem bo ostatnie co pamiętam to dożynki po których leżałem nieprzytomny a wnioskując po przyroście kurzajek, musiało
  • Odpowiedz