Wpis z mikrobloga

Dlaczego gry są dzisiaj tak źle zoptymalizowane, mają mnóstwo bugów i są generalnie niedorobione? Może to przez tego okropnego Unreala a może to wina niebieskowłosych aktywistów social justice albo po prostu chodzi o pieniądze? Ja mam tego trochę inną diagnozę. Posłuchaj! #gamedev #unrealengine #unity3d #gry #gaming
bart_kamski - Dlaczego gry są dzisiaj tak źle zoptymalizowane, mają mnóstwo bugów i s...
  • 5
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

W sumie trochę o niczym ten materiał, bo w każdym obecnie silniku gry robi się praktycznie w ten sam sposób. Wszędzie są materiały PBR, proceduralne elementy enviro jak chmury itp. Problemem jest sam silnik, weźmy np. taki Lumen, który nie daje rady gdy pomieszczenie nie jest gęsto poblokowane, żeby nie było light leaków oraz same bugi w Lumen, który jest fatalnie zoptymalizowany i generuje różne glicze i artefakty. Problem istniał również z
  • Odpowiedz