Wpis z mikrobloga

@Muszewymyslec2: może ma wtedy wolny termin? Przecież nie będzie dzwonił do każdego, i mu przesuwał wizyty, tylko przesunie te kilka. Może do wieczora dostanie nowe auto, i wystarczy że z wtorku przełoży wszelkie serwisy na najbliższe wolne terminy.
  • Odpowiedz
może jednak niech przestawia. Albo firma wyśle innego technika. To on ma kłopot z autem (lub tylko wymówka). Więc trochę więcej inicjatywy z jego strony.


@Muszewymyslec2: może skontaktował się z przełożonym, i wyszło jak wyszło?

dlatego w takich miejscach pracuje dużo osób nie jedna.

Serio na stornie do wyboru jeden dzień, a w
  • Odpowiedz
wiem że są różne okresy, ale jakoś jak ktoś nie miał sprawnego auta to mu nic nie wpadało.


@bittohardtoexp_lain: to było 12 lat temu. Zauważ że dziś jest co raz mniej ludzi, którzy chcą pracować fizycznie, więc może być mało ludzi, albo taka polityka firmy, że tak działają.

A jak nie, to chcesz anulować unowę, bo nie dotrzymali zagwarantowanego terminu i robią ludzi w bambuko.


@MattCobosco: yhym, i
  • Odpowiedz
yhym, i pewnie jako alternatywę będzie miał jakąś c--------ę, z której się nie da korzystać.


@G06DbT: no to jest zawsze kalkulacja zysków i strat, tylko jak mawiali Rzymianie: kto kłamie w jednym, ten kłamie we wszystkim.
  • Odpowiedz