Wpis z mikrobloga

#zakupy #prawo Kupiłem produkt za niecałe 300zł (stelaż), dostałem w przesyłce produkt który kupiłem i jeszcze ten sam produkt drugi raz w konfiguracji z dodatkami i blatem o wartości chyba 700zł. Jak zapytałem konsultantów na czacie przed wypakowaniem czy to pomyłka czy coś to napisali że w sumie to nie wiadomo i mam sobie otworzyć i sprawdzić. No więc sprawdziłem i mam nadmiorowo ten sam produkt właśnie z dodatkami.. co robić? Powinienem zgłaszać żeby to odebrali? Sam nie odeślę bo pudło jest wielkie. Czy zostawić aż się ktoś upomni?
  • 2
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

via Android
  • 0
@DziadLab Zgłosiłem na czacie, oni mi na to że mam sobie dzwonić do nich albo maile wypisywać. Napisałem żeby sami poinformowali skoro dostali ode mnie wszystkie informacje i wiedzą o co chodzi. Napisali że musi to zrobić klient i tyle. Muszę serio jeszcze siedzieć na linii czy pisać maile im?
  • Odpowiedz