Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +311
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
tangens_kutangens +126
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

W jaką ilość lumenów uderzać co by było wystarczające do przebywania w garazu i prac tam (pomijając jakieś dodatkowe oświetlenie przy blacie)?
120 cm długości wystarczy czy 150 już szukac?
Ceny na allegro zaczynają się już od jakiś 30 zł za oprawę co wydaje mi się podejrzanie tanio
#budujzwykopem #budowadomu #remontujzwykopem #diy
@ATAT-2: i jest to straszliwe g---o: profil wytłoczony z wiotkiej blaszki o grubości mniej więcej takiej, jak od puszki z piwem, do tego "klosz" z elastycznego paska jakiegoś mlecznego tworzywa i w środku pasek ledów z jakimś prymitywnym driverem. Całość wiotka, g------a, problematyczna w montażu (z oprawy wystaje 10cm przewodzik, więc jeśli nie masz w suficie puszki, to