Wpis z mikrobloga

#lidl #biedronka #bekazprogramistow #bekazpodludzi

Zamiast tak płakać nad systemem kaucyjnym to niemiecki bubel znalazł inny sposób, aby wkurzyć klientów. Dziś robiłem zmianę maila, wylogowało mnie, chciałem się zalogować na nowo i ... po przekierowaniu na stronę nie ma nic xD Krótko mówiąc gdybym chciał teraz wyskoczyć tam na zakupy, to kuponów sobie nie zeskanuje (jedynie mogę dalej nabijać pasek miesięcznego postępu, jeśli zawołam kogoś do kasy samoobsługowej, aby mi wprowadził numer telefonu). W przeciągu dnia jedynie dostałem odpowiedź, że dziękujemy za zgłoszenie xD

Najlepsze, że na www zmiana sprawnie przeszła, ale na aplikacji nie. Na deser jest jeszcze aktualizacja Lidl Plus z 25.09, gdzie jest zawarta informacja "Naprawa błędów i poprawa wydajności" XD Kisnę z tego dyskontu, Kaufland już dawno ich przebił.
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach