Aktywne Wpisy

WildAnimal +87
Nowy? Rodzaj oszustwa na olx
Ktoś wrzuca kradzione zdjecia mieszkania na wynajem, cena jest bardzo atrakcyjna. Chcesz się umówić na obejrzenie? Wplać "zwrotną" zaliczkę.
Reszta zdjęć w komentarzu.
#olx #oszustwo #mieszkanie #nieruchomosci
Ktoś wrzuca kradzione zdjecia mieszkania na wynajem, cena jest bardzo atrakcyjna. Chcesz się umówić na obejrzenie? Wplać "zwrotną" zaliczkę.
Reszta zdjęć w komentarzu.
#olx #oszustwo #mieszkanie #nieruchomosci
źródło: temp_file2318342066475934494
Pobierz
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

Tego jeszcze nie było! Do pięknego hotelu w tropikach zapraszamy dwudziestu uczestników – dziewięć dziewczyn i dziewięciu kolesi. Zamysł jest taki, że mają się łączyć w pary, siedzieć w jacuzzi, żeby bąbelki zakrywały pacanko po narządach, okazjonalnie mają robić dramy i kłócić się o to, kto powiedział Tomkowi, że Dżesika trzepnęła rzęsami do Alana, choć Alan jest z Dagmarą, która ma słabość do Freda, który siedział w wyłączonym jacuzzi i był faktycznym twórcą bąbelków, co zniechęciło Erazma i Klarę do dalszych kąpieli.
I teraz pierwszy myk – nikt im nie mówi, że jest ich osiemnaście zamiast dwudziestu osób i czekamy kiedy się zorientują.