Wpis z mikrobloga

#przegryw #pracbaza Dobra, lekko zmanipulowałem CV pod względem ilości czasu doświadczenia. 100% prawdy nic mi nie da, trzeba trochę kłamać. Zamiast 7-8 miesiecy doswiadczenia teraz wychodzi rok i 10 miesięcy. Zapamiętać uczciwością nic nie wygrasz ani nie wyrwiesz fajnej d--y ani nie dostaniesz roboty.
  • 46
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 4
@Kalafior12: staż się ciągnął przez prawie 2 lata, ale miałem go 2 razy w tygodniu plus wakacje wolne, więc tylko 960 godzin, ale pracodawca nie musi o tym wiedzieć, więc z praktykami lacznie będą niecałe 2 lata
  • Odpowiedz
Zamiast 7-8 miesiecy doswiadczenia teraz wychodzi rok i 10 miesięcy.


@Felixu: panie areczku świetnie, a teraz proszę przynieść dokumenty potwierdzające, że pan pracował w tym okresie, pani Iwonka z ksiegowości musi wyliczyć panu dni urlopowe, które panu przysługują ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
  • 0
@Czlowiek_Finn_i_pies_Jake: przeczytałem, że okres studiów I stazu/pracy w ich czasie się nie sumuje i wybiera się jeden korzystniejszy, a za skończenie studiów jest 8 lat, na studia mam dyplomy ukończenia, papierów odnośnie stażu nie mogę znaleźć
  • Odpowiedz
  • 0
@Isouwa: tak, w umiejętnościach nawaliłem typowe rzeczy typu ms office, praca w grupie, odpornosc na stres, praca pod presją czasu, dokładność, punktualność, prawo jazdy B, dobra organizacja pracy, czyli większość co pojawia się w większości ogłoszeń i są tym ATS słowami
  • Odpowiedz
  • 0
@Isouwa: tylko, że z Excelem ostatni raz do czynienia w liceum miałem chyba xd ponoć ten excel od 2019 jakis inny jest, ale wykresy, tabelki raczej pamiętam, jak pytają o excela znajomość to daje średni
  • Odpowiedz
@Felixu: Hmm, nie wiem czy "średni" to nie za dużo. Ja w swoim CV wpisuję podstawowa znajomość Office, bo Excel to narzędzie o wiele bardziej zaawansowane, niż się niektórym wydaje. W pośredniaku możesz mieć kurs Excela, zainteresuj się tym.
  • Odpowiedz
  • 0
@Isouwa: Worda i power pointa to myślę że duży albo zaawansowany, bo ciągle jakieś prezentacje trzeba było robić na studiach, a w Wordzie licencjat i magisterka pisana
  • Odpowiedz