Wpis z mikrobloga

#przegryw jestem z-----y, a przez to niezdecydowany. Mam do wyboru pracę na cysternie adr albo chłodni. Wiem że nikt mi nie doradzi bo branża transportowa to jest dno, a kierowcy zawodowi to mitomani. K---a kierowcy zawodowi, aż tak się musieliście s-----c? Przecież wy godności nie macie. Nie mówiąc o honorze. Ja tfu pluje na was dupowkrety. Idzcie sobie walić konia kto mniejsze spalanie zrobił na Hiszpanii
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@Miguelos tak jestem pijany. Na trzeźwo nie zdecyduje, bo już 3 tydzień próbuje i mi się nie udaje. To jest chyba walka z samym sobą. Wszystkiego dobrego dla ciebie, trzymaj się ciepło ʕʔ
  • Odpowiedz
@BialyMuszyn: na chłodni robisz nocki co jest moim zdaniem ogromnym minusem, nie wyśpisz się w dzień tak dobrze jak w nocy, na plus (zależy jak dla kogo w sumie) to że otwierasz i zamykasz naczepe, przenoszeniem zajmują się robole na miejscu..... cysterna spoko sprawa, też się nie narobisz, podjeżdżasz i tylko lejesz paliwko, regularne myjki i praca dzienna (zazwyczaj), do cystern polecił bym ci zrobić kurs TDT, albo chociaż pooglądać
  • Odpowiedz
@Slowarc:
Nic nie wyśmiewam.
W czym tu pomoc? Pytanie wydaje sie bez sensu skoro zestawił dwie odmienne typy pracy na ciężarówce i to jeszcze na wykopie zadał to pytanie.
Dlatego strzelam ze kolega bez doświadczenia skoro pyta o takie cos nawet w kwestii cysterny z ADR, to nie jest pstryk palcem tym bardziej rozumiem ze mówimy o paliwach tak?
  • Odpowiedz
@BialyMuszyn Wiesz czemu kierowcy ciężarówek są tacy z-----i?
Śofery są jedna z najmniej wykształconych grup społecznych.
Próg wejścia do branży jest bardzo niski więc ludzie bez szkoły cisną do tego zawodu, bo kręcić kółkiem kazdy umie, a zarobki jak na skalę Polski są bardzo dobre przy bardzo biskich wymaganiach.

Oczywiście żebyś nie pomyślał że wszystkich wrzucam do jednego worka ale ilościowo więcej kierowców jest zrabanych niż normalnych.
Często widzę wpisy starych trackerów
  • Odpowiedz
  • 0
@hamerpl92 jeździłem przez niecały miesiąc cysterna więc obsługę coś tam rozumiem. Chłodnia nigdy nie jezdzilem, ale trochę kusi bo z boku wygląda to na fajną pracę

@mozis dlaczego na chłodni zazwyczaj są nocki? Jestem kompletnie zielony
  • Odpowiedz
@BialyMuszyn: przewozisz zazwyczaj artykuły mięsne czyli szybko psujące się, nocki żeby było szybciej dojechać i świeży towar z rana w sklepie był.... na granicy bardzo często możesz się spotkać z tym też że transport takich towarów jest też puszczany szybciej (nie stoisz jak reszta w kolejce tylko jesteś osobno robiony ze względu właśnie na szybko psujący się towar)
  • Odpowiedz