Wpis z mikrobloga

✨️ Co robić, gdy nie widzisz możliwości awansu w pracy?
#korposwiat #pracbaza #finanse

Pracuję jako księgowa RTR w korporacji. Poza mną w zespole są 2 inne osoby na tym samym stanowisku. Nie mamy żadnego podziału na juniora, mida czy seniora. Do czego zmierzam - pracuję już tu 2 lata i wiem, że awansu nie będzie, a co się tyczy podwyżek to tylko roczne wyrównania. Zarabiam obecnie 10k brutto i chcialabym isc dalej.

Co byscie zrobili na moim miejscu? Startowali na junior controllera w tej firmie? Zarobki na juniorze w kontrolingu w zasadzie beda takie same jak mam obecnie. Myslalam tez o jakims kursie #powerbi ale szczerze to nie wiem czy kiedykolwiek, gdzie i jak mialoby sie to przydac :/ W co byscie dalej szli? Bede wdzieczna za kazda porade - juz rzygam ta praca ;)
Tylko dodam, ze #audyt odpada.

Miasto to #wroclaw jesli to ma jakies znaczenie. Znam tez rumunski, ale to chyba zaden atut na rynku pracy.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
▶︎ Obserwuj nasz tag #mirkoanonim
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
· Akcje: Odpowiedz anonimowo · Więcej szczegółów
· Opublikuj swój własny wpis: Mirko Anonim
· Zaakceptował: mkarweta

💚 Dzięki Twojej dotacji możemy utrzymać projekt i wprowadzać nowe funkcje! Wspomóż projekt

• 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@mirko_anonim: nie znam się jakie są ścieżki w księgowości, ale jedno co jest pewne zawsze i wszędzie - przy zmianie można dostać podwyżki w rodzaju 20-30% albo więcej, a w tej samej firmie to zawsze będzie problemem
tak więc jeśli znasz się na tym co robisz, masz jakieś certyfikaty, to odśwież cv na linkedin dodaj tam znaczniki żeby rekruterzy zaczęli się odzywać i może coś tam sie znajdzie
  • Odpowiedz
via mirko.proBOT
  • 1
precyzyjny-wizjoner-36:

przy zmianie można dostać podwyżki w rodzaju 20-30% albo więcej