Aktywne Wpisy

johnshepard2000 +56
Ciąg dalszy spowiedzi gotki. Twierdzi, że jest prześladowana i nękana. Jej bad boy by powiedział, że taka jest cena funkcjonowania w Internecie XD Ciężko współczuć.
#kiszak
#kiszak

Huptys +15
Skopiuj link
Skopiuj link

Regulamin
Reklama
Kontakt
O nas
FAQ
Osiągnięcia
Ranking
Przerabiam starą oborę na dom mieszkalny 95m + 15m kotłownia.
No i właśnie, mam ogrzewanie podlogowe
Grube ściany + karton gips, ocieplenie niedługo będą zakładać 10cm styropian
Szef budowy polecał mi grzanie klimatyzacja bo wychodzi najtaniej koszt 2x 3.5kw 8 tys z montażem
Dzwonił dzisiaj gościu od klimatyzacji że poleca mi pompę ciepła zamiast klimatyzacji 10kw - 14 tys z robocizna
Nie znam się na tym przerobienie obory to też była dosyć spontaniczna decyzja ale do 20 muszę mu dać znać czy się zdecydowałem na pompę ciepła
Nie planuje fotowoltaiki w najbliższym czasie.
Jakie mogą być orientacyjnie koszty roczne takiej pompy ciepła?
Czat gpt napisał mi kwoty 2 tys ale w to mi jest ciężko uwierzyć. Jak to u was wychodzi rocznie na złotówki?
Boję się że zdecyduje się na pompę ciepła A rocznie będzie mi wychodziło po 20 tysięcy za prąd, to jest dla mnie nowy temat nie znam nawet nikogo kto ma pompę ciepła w domu
#budowadomu #pompaciepla #fotowoltaika #budownictwo
O komforcie masz rację to się często powtarza w komentarzach, ale nie za dużo dowiedziałem się o kosztach używania tego w skali roku
14k za jaką pompę ciepła?
Pompą ciepła dodatkowo ogrzejesz wodę, bo to jest często najwyższy koszt za prąd, więcej zdecydowanie pompa będzie lepsza.
Podłogówka nie potrzebuje takiego mocnego grzania i kumuluje ciepło.
@yawa Co mu da PV, jak zimą słońca nie ma (listopad, grudzień, styczeń) w październiku, lutym coś zaczyna się dziać, w marcu i kwietniu produkcja konkretna.
źródło: 2025-09-16 18.48.00 pvmonitor.pl f8fd03784146
PobierzJa mam PC, piec i gaz, 3 niezależne źródła, do tego PV na starych zasadach.
Jak masz kotłownie to pompa na zewnątrz, a do kotłowni piec :)