Wpis z mikrobloga

Może ktoś polecić jakiś komputer stacjonarny (nowy) dla starszej osoby, wyłącznie do Worda i internetu?

I jeśli chodzi o system, to takie opcje z pendrive za 180zł z Allegro są legit? Wkładam tego pendrive i system sam się instaluje? Łatwo to ogarnąć?

Dzięki z góry, bo jestem zielony w tym temacie :)

#komputery
  • 24
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

• 0
@k-syy a wolisz all in one czy PC osobno, a monitor osobno?

Windowsa ściągasz ze stronki majkrosoftu, robisz bootowalnego pendrive'a przy pomocy mediacreationtool, a na koniec aktywujesz za 0zl(uczciwa cena) przy pomocy massgravel
  • Odpowiedz
  • 1
@k-syy do takich zastosowań to każdy się nada. Ma 16gb ramu i SSD, więc powinno być git, żeby tylko PC przyszedł z tymi podzespołami, które deklaruje sprzedawca, no ale mam nadzieję, że nie nadziejesz się na janusza-oszusta
  • Odpowiedz
@k-syy: Taki co dałeś byłby git, ale ja bym powiedział że to trochę przerost formy nad treścią - to jedno.
Dwa - on nawet nie jest tyle wart, to sprzęt z procesorem z 2012 roku.
Trzy - stary procesor = stara reszta sprzętu = można lepiej, mamy 2025.

Skoro to prosty komputerek do pracy biurowej i jakiegoś internetowania to lepiej chyba kupić małą skrzynkę?
W niższej cenie dostaniesz lepszy komputer z nowszym
  • Odpowiedz
@k-syy: Zaktualizowałem komentarz żebyś miał odniesienie jakieś i więcej zrozumiał. Wiem że pewnie napiszesz "ale to co wstawiłem to jest komputer nowy" - nie jest. To nie jest komputer nowy i ze stuprocentową pewnością zapewniam Cię że płyta główna, pamięci RAM a już zwlaszcza procesor tego co podałeś w okazji przepracowały dłużej niż te komputerki które ja wstawiłem w ogóle istnieją.

A komputerki z moich linków to sprzęty które miały
  • Odpowiedz
  • 0
@XkemotX: dzięi bardzo, poważnie zacząłem rozważać te mini PC. HP EliteDesk 800 wydają się spoko.
A tak z ciekawości jako laik zapytam, skąd przekonanie, że te bebechy są lepsze niż tych "nowych" składaków?