Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +199
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

Ogólnie to powinno być na zasadzie bonu lub zwrotu wydatków do 800zł, te pieniądze są brane jako część budżetu domowego. Oczywiście, są ludzie którzy te pieniądze odkładają ale nie oszukujmy się, to jest mały procent całości.
#przemyslenia
Klasyczny brak argumentu, ty jako rodzic masz obowiązek zapewnienia dziecku podstaw życiowych, mało mnie interesuje czy cie stać, jak ci ciężko w życiu to wyjazd na drugi etat.
@Notabene: przecież to by wtedy nie zadziałało jak kiełbasa wyborcza
Środki z budżetu państwa powinny być przeznaczane na cele korzystne dla wszystkich obywateli, a nie dla wybranej grupy.
@Notabene: Rodzice kupują mieszkanie co z czasem przejdzie na ich dzieci ale to jest inne dziadostwo. :)
Klasyczny brak argumentu, ty jako rodzic masz obowiązek zapewnienia dziecku podstaw życiowych, mało mnie interesuje czy cie stać, jak ci ciężko w życiu to wyjazd na drugi etat