Wpis z mikrobloga

#dpd #kurierzy
Hej.
Chciałem opisać swoja historię z paczka z DPD. Właśnie awansowali w moim rankingu na najgorsza firmę ( zaraz po UPS).

Zamówiłem paczkę z Aliexpress. Adres od lat wklepany na Ali więc na 100% poprawny. 21 sierpnia wchodzę na aplikację i mam status paczki sprzed godziny: Dostawa nie powiodła się. Adres jest nieznany lub nieprawidłowy. I potem kolejny status : Paczka nie została odebrana w terminie z punktu odbioru.
Dzwonie na infolinie. Konsultant mi mówi, ze jest błędny adres bo w adresie oprócz ulicy, miejscowości i kodu pocztowego jest jeszcze Lubelski i Lubelskie.... Mówię tak. Lubelski to powiat a Lubelskie to województwo ale jest przecież tak podana miejscowość i kod wiec co tu jest niepoprawnego. Ok facet mówi, ze adres został zmieniony.

Następnego dnia dzwonie do nich znowu i tym razem babka mi mówi, że adres wczoraj został już zmieniony i paczka powinna zostać wzięta przez kuriera w poniedziałek.... dzwonie do nich dzisiaj (środa) gdzie moja paczka a babka mi mówi, ze paczka została odesłana do aliexpress bo uwaga w adresie był ZDUBLOWANY kod pocztowy. Nosz ku.... rozumiem jakby były dwa różne kody ale jeden kod wpisany dwa razy to jakiś problem? Jakich tumanów muszą oni tam zatrudniać.........
Reklamacja oczywiście napisana chociaż znając ich nic to nie da i potem czekać na zwrot od ali i zamawiać ponownie tym razem przez jakaś normalna firmę a nie takie dziadostwo.

Przy okazji opisze też ciekawą sytuacje sprzed 2 tygodni z UPS. Reklamowałem lidlomixa i po naprawie wysłali mi go UPS. Byłem wtedy na wakacjach i coś mnie tknęło by zobaczyć na numer listu przewozowego który mi gdzieś tam wysłali. Tam informacja sprzed dwóch dni, ze paczka dostarczona. Wcześniej żadnego telefonu od kuriera czy chociażby sms-a z automatu , że dostarczyli.
Dzwonię do sąsiadki, żeby zobaczyła czy coś jest. Oddzwania i mówi tak. Lezy paczka rzucona na ziemie za tuja. Kij, ze 5 metrów dalej jest zadaszenie. Gdybym nie sprawdził tego numeru listu to paczka by sobie tak leżała ponad tydzień pod chmurka (dobrze, że nie padało) ze sprzętem elektronicznym za prawie 2 tys......

Musiałem się wyżalić bo widzę, ze coraz gorzej z tymi firmami. Jeszcze chyba tylko inpost trzyma poziom.
  • 1
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Masterek007 dpd jak ja ich nienawidze, poziom absurdu zastosowanych algorytmów dzialania w tej firmie przebija tylko poziom kłamstw kurierow i niekompetencja pomocy technicznej
  • Odpowiedz