Wpis z mikrobloga

@KIaudik: Ja tam uważam, że powinni spróbować kupić żeby nam udowodnić, że Ukraińcy sprzedają otrzymane Starlinki ( ͡° ͜ʖ ͡°) bo przecież na pewno nie są to oszustwa "na Starlinka", tylko niewdzięczni Ukraińcy, na bank ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@XeNinja Nie wchodzi na OTOMOTO.
Tam sprzedają samochody igły, i to za połowę ceny. Wystarczy 2000zł zaliczki i mozesz jechać po samochód ( ͡° ͜ʖ ͡°)

A i jeszcze jedno.
Jestem prawnikiem, mój klient z Nigerii (książe) właśnie zmarł i zostawił ci 500 000 000 dolarów. Odezwij się

PS. Jak wystawię na OLX F-35 to kupisz dwa myśliwce czy od razu trzy? Z odbiorem osobistym w USA
  • Odpowiedz
  • 2
@KIaudik: Wejdź sobie teraz na ukrainskiego olx i wyszukasz tam dużą ilość sprzętu na sprzedaż. Ja się tylko pytam, skąd to mają i czemu ludzie to sprzedają za pieniądze, mogą przecież pomóc swoim rodakom na froncie.
  • Odpowiedz
@XeNinja: Wszedłem, jakiego sprzętu, tych starlinków ? Wejdź do nas, też mamy mnóstwo ogłoszeń. Skąd to mają i czemu ludzie to sprzedają za pieniądze ? Odpowiedź jest banalnie prosta, to ich prywatna własność którą kupili za prywatne pieniądze, więc to sprzedają prywatnie. To teraz ja pytanie, jest jakiś podobny portal, tylko że rosyjskojęzyczny ? Wiem że mogę wpisać w google ale coś mi mówi że będziesz wiedział lepiej ( ͡
  • Odpowiedz
@Lukaszpl18: jak podacie ile zestawów było zakupionych, gdzie wysłane i numery seryjne, potem porównacie, dacie wyniki, dacie info ile to na przykładowo procentowo z pomocy w drugim obiegu to pewnie każdy by zaakceptował.
Ale lepiej pewnie wklejać skriny linki z 2023 roku bo tak kazali.
btw: nauczyłeś się wiązać buty już?
  • Odpowiedz